Riviera Brazil


Man vet att sommaren är här snart när det kommer en ny kollektion till Riviera! Nya badkläder, strand outftis och andra sommarkläder finns nu att köpa. Temat på de nya kläderna är Brazil (Brasilien), dock vet jag kanske inte riktigt vad de menar med det?

I alla fall, jag tycker att kläderna var en liten besvikelse faktiskt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men jag tycker att kläderna ser orealistiska ut och har konstiga former och färger. Enligt mig så skulle det vara snyggare med bara klassiska strandplagg och bikinis, det är alltid snyggt.

Men jag hittade faktiskt två rätt snygga bikinis och en snygg kofta så det var ändå inte helt värdelöst. Fast jag vet att Stardoll kan göra bättre än så här!

Vad tycker ni om kollektionen?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: KissieB

Vill inte vara taskig... men du dissar väl ALLA kollektioner som stardoll ger ut?!

2012-05-21 / 16:19:16
Postat av: Eda_Seda110

Jag bryr mig inte så mycket om strandkläder så mycket

2012-05-23 / 15:47:11
Postat av: tabletki

stardollzerosv.blogg.se is super
Odchudzanie tabletki

2012-11-04 / 12:38:16
URL: http://www.youtube.com/watch?v=mcLG-zdw0OY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda