Nytt: Stardesign Hair


Äntligen, äntligen och äntligen. Denna funktion har varit enormt eftertraktad av mig, och säkert av många fler användare på Stardoll. Alltså, den nya funktionen fungerar så att du kan designa ditt eget hår, ungefär som peruker som folk redan har gjort, då med hjälp av smycken. 
Men nu finns riktiga hårslingor, så det blir lättare för oss som inte är så duktiga på att göra peruker i Stardesign Jewellery.

Man kan dessutom ändra till otroligt många färger. Det är toppen, så man slipper köpa massa hårfärger i Starplaza. 

Sen om man inte riktigt vet hur man ska göra, för, det är rätt lurigt. Så finns det små tidningar vid vänster om dockan som man kan klicka på för att få lite inspiration. Jag kommer verkligen använda mig av de, haha.

Så, denna funktion får en stor hiss från mig! Dock så skulle det vara bra om det var lite lättare att designa håren, eftersom jag inte är alls bra...
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte göra en liten tutorial på hur det går till för jag fattar 0!

2012-05-09 / 17:37:17
Postat av: razahkan

ja, kan ni inte göra det? så skulle man fatta bättre :)

2012-05-09 / 19:25:47
Postat av: Februari-

Det går inte göra så det blir på andra hållet. Eller alltså så det bli tvärt om på andra hållet. Kanske svårt att fatta.

2012-05-09 / 19:26:34
Postat av: Lady_Gaga-97

Har precis designat ett hår och jag är jättenöjd! :D

2012-05-09 / 20:03:10
Postat av: elsa-666

de är faktist jätttebra att de gör detta. hoppas det finns en tävling med som kläder, interior och jewelry, fast jag sj är inte så bra heller på att göra hår hehe :) min syster däremot gjorde ett snyggt hår! BARA ETT LITET GREJ SKULLE JAG VILJA ATT STARDOLL LÄGGER TILL!! några fler såna "hårbitar" så det blir ännu bättre! :D

2012-05-10 / 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda