Nya kläder i Evil Panda



Vet inte om jag ska kalla det en kollektion eller inte som har kommit till Evil Panda? För det är bara ett par fåtal plagg. Men, men, det har i alla fall kommit nya kläder till Evil Panda! 

Om jag inte är blind så är kläderna på bilden, som man fick i meddelande inte med i butiken. I alla fall inte de flesta. Varför gör dom så, Stardoll? Lägger in massa kläder i meddelandet som de skickar ut, som inte ens finns med i butiken?

Redan nu blev det en diss, men känner bara att det är väldigt irriterande när det händer. Men, nu till kläderna som faktiskt finns med i butiken. Jag tycker att klädera är helt okej, jag skulle kunna köpa några utav det, och jag tycker definitivt att de ser bättre ut än resten av Evil Panda's kläder.

Men, jag är absolut inget fan av Evil Panda butiken, så tycker liksom från början dåligt om kläderna. Fast jag tycker ändå att dessa kläder ser helt okej ut. Men jag tycker inte direkt 'om' dom.

Vad tycker ni om de nya kläderna i Evil Panda?

UPDATE: Fler kläder har nu kommit in till affären, det verkar som att det var en läsare som hade rätt i en kommentar, kläderna kommer ut i omgångar under en vecka!
Didilina10

 


Kommentarer
Postat av: solia-1

Hej! Men är det inte sånna här kläder som kommer i ommgångar? Så nästa omgång kanske kommer om en vecka elr något...! Tror drt är så men är inte säker!

2012-05-09 / 18:34:51
Postat av: Lipstickan

Jag blev tyvär lite småsur att du skrev "jag tycker definitivt att de ser bättre ut än resten av Evil Panda's kläder" För om du menar dom gamla kläderna så är det så evil panda ska va lite odd osv! jag vet inte varför jag blev små sur men vill bara skriva det ^^

2012-05-09 / 18:50:30
Postat av: Elsa-666

njaa... lite tråkiga kläder, en ok på de! jag tycker också det e urrrirrriterande när de skickar medelanden till dig om kläder... och mer om det tar en stund innan de finns i butiken... det e jobbigt att få sånna medelande, helst om att det finns en ny tävling eller nått!!

2012-05-10 / 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda