Ny kollektion i Fantasy Hotel


Just nu precis så kom det en ny kollektionen till inredningsaffären Fantasy Hotel. Fem nya sidor finns tillgängliga, och dessutom så finns bakgrunderna i affären att köpa i Minishopen om du går in på interiors.

Men, nu till själva kollektionen! Jag tycker att alla möbler var riktigt mysiga faktiskt, man blev liksom sugen på att åka på semester på någon liten ö och bo i en hydda. Men även om det var hög "mysfaktor" på möblerna så tyckte jag inte att det var sådär jättebra ändå. Jag tycker möblerna inte alls ser välgjorda ut faktiskt.

Fast, det var just möblerna, sen finns det ju lite mindre saker som prydnader och lampor, och det är oftast dessa saker som jag tycker om bäst, och så var det denna gång med. Jag hittade fina ljus, resväskor, lampor, korgar, springande ödlor och andra småsaker. Så, det boostar upp mitt betyg på kollektionen!

I helhet så tycker jag att kollektionen var bättre snarare än sämre, så det är ett bra betyg från mig! Vad tycker ni om den nya kollektionen?

Förresten, är det bara jag som tycker att den tredje sidan (bilden) ser ut som Bellas och Edwards sovrum lite på Isle Esme?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: SaraTheCatLover

Jaa, jag tycker också att möblerna var väldigt mysiga ;D

Och rummet påminner väldigt mycket om rummet som Bella och Edward hade! <3

Postat av: Nadja10

Jag tycker om möblerna, Däremot har jag inte råd med dem men dem var snygga! Och ja, Nu när jag tänker efter så är sovrummet väldigt likt Bella och Edwards :)

2012-05-08 / 16:25:53
URL: http://stardoll.com
Postat av: Julia

Kan ni inte skriva om det nya att man kan designa hår på ett nytt sätt nu?

2012-05-09 / 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda