Ett påpekande

Hej! Jag skulle bara vilja säga en sak: Många av er har påpekat att sminkinläggen jag gör inte är så lika den riktiga kändisen. Det är något jag är medvetande om, men bara så vi inte fortsätter att missförstå varandra, vill jag bara påpeka att det är sminkningen, och inte själva dockan, som jag efterliknar. Sedan försöker jag alltid göra dockan lik också, men det är en kändismakeup, och inte en kändiskopia :)
Kände att jag behövde skriva detta, men självklart får ni fortsätta skriva kritik, det är ju så jag blir bättre!
Många kramar Carzi

Kommentarer
Postat av: s_a_r_a_r_o_s_a

Du gör ju ditt bästa och mer kan man inte önska =)

2012-05-29 / 14:30:01
Postat av: melle_do

jag älskade iallafall allting! :) ////////////////////// melle_do

2012-05-29 / 17:25:56
URL: http://melled.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Hej!

Men asså inte riktgit för att vara taskig mot dig, men jag ville bara säga att det inte är fel på dockorna du fixar till sminkningarna. Det är självaste sminkningarna. Vissa kanske är väldigt lika (andra inte) men asså det ju inte bara så att dem ska vara så lika som möjligt. Det måste också vara snyggt. För det kan vara snyggt på kändisarna men inte när man ska fixa likadant på stardoll. jag tycker att ni ska ta tillbaka Geminii om hon inte har något emot det. Hon var bra!

Ja och gör inte bara kändis sminkningar, gör andra med som du fixar själv :)

2012-06-05 / 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda