Celebrate Europe



En väldigt stor tävling har precis startat nu på Stardoll. En tävling som handlar om Eurovision Song Contest. Tävlingen går ut på att du ska skapa ett kollage som representerar Sverige (eller ditt land). Det finns tydligen saker som man kan köpa i Suiteshopen för att göra kollaget "unikt".
Det är rejält stora priser! Priserna är följande:

Första placering: Ett år som Superstarmedlem och 500sd.
Andra placering: Sex månader som Superstarmedlem och 250sd.
Tredje placering: Tre månader som Superstarmedlem och 125sd.

Jag kommer definitivt vara med att tävla, ska du?

För att få mer information, klicka HÄR eller HÄR.
Didilina10

Kommentarer
Postat av: PSF

Jag ska delta. Men inte för priset, utan för att jag ÄLSKAR ESC. ^^

2012-05-09 / 19:22:27
URL: http://www.youtube.com/PSFLove
Postat av: Elsa-666

GUU jag ska delta direkkkkt!!! haha bra priser.. men nog sypersvårt att vinna, men ska försöka :) ;D

2012-05-10 / 14:43:43
Postat av: MissCornelia12

Jag ska delta, jag gillar tävlingar! :D

2012-05-11 / 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda