50% rea i Starplaza



Passa på nu, nu är det 50% rea i två butiker i Starplaza! identiTee och Young Hollywood rear ut sina kläder för halva priset. Young Hollywood butikens kläder är nog något du ska checka in, du kan göra riktiga kap, köpa kläder för mycket lite som sedan kommer säljas för mycket mer.

Jag tycker det är grymt att Stardoll rear ut för 50% också, istället för bara 25%, för det blir inte så stor skillnad. Sen tror jag också att det kommer komma nya kollektioner til båda affärerna. Det är därför de rear ut i Young Hollywood, för det går inte att göra en ny kollektion förrän allt är slutsålt, så de vill väl att allt ska bli sålt nu. Så köp, så kommer det en ny kollektion snart!
Didilina10

Kommentarer
Postat av: stardoll1998Rom

Det är rea i Tingeling också =)

2012-05-24 / 17:34:29
Postat av: melle_do

jag älskar den gula klänningen i yonna hollywood men jag vet inte om jag ska köpa den, därmot vill jag köpa en till one piece :) //////////////// melle_do

2012-05-25 / 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda