5 snabba nyheter

Det har kommit många nyheter på Stardoll bara det senaste dygnet, och jag tänkte att jag lägger alla i ett inlägg.

1.

Nya kläder har kommit till klädaffären RIO, temat är sport. Och den nya kollektionen heter "Good Sport".
Enligt mig var det både ris och ros, några fina plagg och några fula.

2.

Nya medollar och nya outfits har kommit på dockorna man får välja mellan när man joinar Stardoll. Tycker det är bra, alltid kul med variation. Och sen så ser inte alla medolls likadana ut då, sen kanske kläder inte var de finaste, men det är ju ändå bara startmedolls.

3.

Rea i minishopen! Passa på att köpa nu, för sen försvinner prylarna för gott. Sen är det rea på starpointsprylar också, betyder detta att belöningarna kommer att fönyas, vad tror ni? Starpointsbelöningarna det är rea på är följande: 13000, 14000, 12000, 10000, 9500, 9000, 8500 och 8000.

4.

Nytt erbjudande! Köp ett superstarmedlemskap eller nya stardollars och få klänningen på bilden. Skräperbjudande enligt mig, klänningen var inte ens fin.

5.

En ny kollektion i Miss Sixty! Jag tyckte att den gula klänningen och militärjackan var galet fina, och de finns redan i min garderob. Annars var det inget som fångade min uppmärksamhet särskilt mycket. Vad tycker ni?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Eda_Seda110

Jag tyckte att Miss Sixty´s nya kollektion var väldig bra. Det var snygga klänningar osv.

2012-05-17 / 11:19:49
Postat av: Nadja10

När kommer ni söka ny skrivare? Jag är väldigt intresserad eftersom jag är inne på zerosv hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden! Jag kollar in den ungefär varannan halvtimme! Skulle gjärna söka efter att bli skrivare på sidan :)

2012-05-17 / 12:57:43
URL: http://stardoll.com
Postat av: Fuffen_98

hej hej! jag skulle bara vilja tipsa om att t-shirten som heter three dots shirt som finns i IT GIRLS även finns att köpa irl på weekday!!

Och petuina corset top som finns i BIZOU finns att köpa på TOP SHOP irl även winds flower shirt som finns i PRETTY IN LOVE går att köpa irl på TOP SHOP under kategorin tops!



Jag tänkte att det skulle vara roligt för andra att också veta :) //fluffen_98

2012-05-17 / 15:11:55
Postat av: SaraTheCatLover

Nej! Försvinner grejerna i suiteshopen! Då måste jag shoppa!

2012-05-18 / 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda