REA i starplaza

Ehehehehe, helt glömt bort att skriva om rean, men här är det iaf :''D

Ni anar inte hur exalterad jag blev när jag fick meddelandet då jag inte sett någon rea på kläder på flera månader!
Men sedan hur besviken jag blev när jag skulle kolla in rea plaggen.... fanns ju typ inga!  o_O
Minns hur man kunde gå igenom alla "bas affärer" och hitta massor av rea plagg.
Nu fanns det ju typ ett dussin i Rio Chicas, men det är fortfarande inte jämförbart emot förr.

Bilden säger iallafall att det endast är rea i Fallen Angel, Evil Panda och Rio Chicas, men så är inte fallet!
Det finns faktiskt några enstaka rea plagg i Decades, Bizou, Fudge Boys (hittas via sökfunktionen)
och Rio Chicos (hittas via sökfunktionen).

I mitt tycke har helt enkelt rean i starplaza blivit sämre. D:
# RosaSmurf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda