Nytt i Voile


Det har kommit massor av sidor med nya plagg och accessoarer i Voile.
Ord som kan beskriva kläderna är väll galna mönster, glitter, matta färger och pastell.


Från början hade jag tänk att detta inlägget skulle innehålla en "Hiss & Diss" av de nya plaggen,
men jag hittade inte direkt något att hissa... :O Finns inga plagg som jag direkt fastnar för.
Den guldiga jackan som ni ser på bilden är så fall den enda som jag tycker är helt OK, men inte mer.

Vad tycker ni om om allt nytt i Voile? Hade ni som mig svårt att hitta något att gilla eller var det helt i eran smak?

# RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Lovelink

Nee jag hittade inte heller något direkt intressanta plagg! :/ Inte typiskt Stardoll precis o.o

2012-06-14 / 19:20:46
Postat av: Johnie.grimes

Håller helt klart med!
Stardoll brukar alltid göra något plagg som man känner " Ja men det där var ju riktigt snyggt!" men inte denna gång. Det är lite synd men det har ju kommit massor av nya kläder den senaste månaden så man kan ju ändå förstå lite grann

2012-06-15 / 14:00:49
Postat av: Lovelink

ja håller med jag med!! ;)

2012-06-15 / 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda