Nytt i LUXE


Det var längesen Stardoll kom med en ny kollektion till den dyra sminkaffären LUXE, men nu är det dags igen! Denna gång är det bara ögonskuggor som har kommit.

Det finns totalt 5 färger, blå, gul, rosa, lila och röd. Men, något som är nytt är att det som "glittrar", är i olika mönster. Man kan välja mellan hjärtan, diamanter, döskallar och stjärnor. Kul idé!

Däremot så har jag alltid tyckt att LUXE är lite för Barbie-aktigt, så det enda jag köpt där är något läppstift och läppglanset.
Sen tycker jag att det ser lite för barnsligt ut med till exempel ett rosa ögonskugga som glittrar massa hjärtan. Ser ut som om man köpt en Julia tidning och fått en ögonskugga på köpet. Nej, inte min stil alls. Dessutom så kostar dem hela 22sd! Överdrivet dyrt.

Men om man ska göra någon särskild outfit, som ska vara lite annorlunda, eller i något speciellt tema så kan det passa bra ju. För det är ju faktiskt en cool effekt.

Vad tycker ni?
Didilina10

PS. Detta är antagligen mitt sista inlägg tills på lördag, eftersom jag reser bort. Så förvänta er ingen bloggning från mig fram till lördag den 16 juni.

Kommentarer
Postat av: Lovelink

Nja jag gillade inte dem nya ögnskuggorna så där Mycket.. Men jao dom kan ju vara fina till vissa saker o.o ^^

2012-06-14 / 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda