Nya stardoll-nivåer!

Till min stora förvåning såg det ut såhär när jag loggade in på Stardoll idag. Vi har tydligen fått nya nivåer! Det är bra att dem ändrar på saker och ting, och jag hoppas att inte mycket försvunnit.
Av vad jag kan minnas har vi aldrig haft starpoint-nivåer på detta vis förrut, eller hur?
Starpoint-frisyrerna finns lyckligtvis kvar, och det har blivit lite enklare att få tag på dem nu.
I mitt meddelande ifrån Stardoll står det att man nu kan
  • Utmana sig själv genom att gå upp i nya nivåer
  • Låsa upp nya saker så fort du går upp i nivå
  • Jämföra nivåer med dina vänner
  • Ha samma erfarenhet av stardoll som förrut, men samtidigt spåra din framgång
Nåväl, vad tycker ni om denna nya händelse?
Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: elle__1998

Jag bryr mig inte så mycket. Det viktigaste för mig är att man fortfarande kan få samma hår, hoppas verkligen på det.

2012-06-14 / 12:30:25
Postat av: Lovelink

Tycker samma här! Men nu blir så frestad av alla hår som man inte kan ha heheh ^-^

2012-06-14 / 19:22:55
Postat av: johnie.grimes

Jag tycker egentligen inte att det var någon större skillnad. Man låste ju upp saker förut och man kunde jämföra sina starpoints med andra också.

2012-06-15 / 14:03:03
Postat av: Nora

asså jag såg också det så coolt!!

2012-06-16 / 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda