Nya kläder i Fallen Angel



Jag tycker att Stardoll har varit flitiga med att ladda på med nya kläder i affärer på senaste tiden, tycker inte ni? I alla fall, senast på tur var Fallen Angel! De nya kläderna kändes lite blandade, inte direkt med någon "röd tråd", men jag tycker ändå att man kunde hitta en del godbitar.

Jag gillade ett väldigt fint halsband, en metalica tröja, en kjol, en clutch (som tydligen är en top?) och lite fler saker. Så, för mig blir det en hiss för denna kollektion! Plaggen kanske inte ser så fina ut ensamma där på galgen, men om man matchar rätt så kan det lätt bli skitsnyggt!

Jag brukar egentligen inte gilla Fallen Angel, tycker att det lätt blir för mycket goth och hårdrock, men dessa kläder tycker jag har en fin balans mellan det och andra lite "tjejigare" kläder. Dock så var det vissa plagg även från denna kollektion som jag tycker inte alls var fina, men så är det ju alltid.

Vad tycker du om kläderna?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: elle__1998

Mycket snyggare kläder än de vanliga Fallen angel- kläderna! Den guldfärgade toppen och väskan som den rödhåriga tjejen har på sig var mina favoriter den här gången.

2012-06-09 / 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda