Nya funnktioner på chattsidan

Sidan med chattrummen har fått lite uppdateringar. Den här funktionen väljer ut ett slumpmässigt
chattrumåt dig när du känner att du själv kanske har lite svårt för att välja? ;)

Sen vet jag inte om den lila pilen är ny? Jag har iallafall aldrig lagt märke till den xD
Om den nu är ny så funkar den som så att den uppdaterar alla chattrummen. Tiden som är kvar,
antalet personer i ett rum, nya chattrum som skapats och allt sånt.
 
Och nu kommer de chattrum som är fulla att vara nedtonade i färgen och ha besökarantalet förstruket.
Denna funktionen är den om jag uppskattar mest. För hur jobbigt är det inte när man går till ett party som man tror att det är plats i och så möts man av en ruta som säger att rummet är fullt? Nu kommer iallafall inte den besvikelsen att spöka hos mig mer! :) Annars har jag inget negativt att säga om ändringarna utan tyckte bara att de har förenklat det hela!
 
Vad tycker ni om ändringarna på chattsidan? Var de behövliga?
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Nadja10

Tänkte faktiskt skicka det till er, "material" till bloggen, men ni hann innan ^^

Svar: Jag såg din vänförfrågan! Smartast är att skicka in tips via kommentarer, då märker vi det direkt! :-) /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-18 / 18:21:49
Postat av: Johnie.grimes

Jag håller med men en sak undrar jag. När man trycker på knappen för att komma till ett slumpmässigt chattrum kan man då komma till ett från Usa eller liknande?
Ni kanske inte vet men jag undrar....

Svar: Svenska chattrum!
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-18 / 18:37:38
Postat av: Nadja10

Okej :)

2012-06-19 / 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda