Ny affär - Nicholas Kirkwood tribute

Enligt min åsikt är kläderna väldigt färgglada och fina, dock lite för dyra. Det känns som om skorna inte riktigt ''hör ihop'' med resten av sortimentet. Jag har gjort några hissar och dissar nedan. 

Hissar & dissar:
-
För att rikta in sig så mycket på skor så blir jag nästan lite besviken, skorna var som alla andra vanliga skor.
+ Det finns några riktiga godbitar till kläder som självklart kommer få plats i min garderob.
- Kollektionen var lite för dyrt för min smak, med tanke på de ointressanta skorna. 

Vad tycker ni om affären? Kommentera dina hissningar och dissningar!

Ps. Klickar ni på de stora versionerna av skorna så kommer dem förändras så att era medolls kan bära dem! Häftigt, eller hur? 
/idiix

Kommentarer
Postat av: Nadja10

Jag tycker kläderna var fina men lite dyra, Skorna var fina men vissa av skorna var lite vanliga, Men andra stack ut mer!

2012-06-19 / 16:13:12
Postat av: kittysweden

O M G ! DYRT!

2012-06-19 / 16:14:11
Postat av: Bogiesa

Dyrt, dyrt, dyrt...
Men är det bara jag som tycker att den liknar "Wild Candy" stilen?

Svar: Kan jag faktiskt hålla med om! /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-19 / 17:09:11
URL: http://mellemy.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Dessa kläderna skulle ha kunnat vara i affären Antidote. Dem påminde mig lite om kläderna i Antidote. Så enligt mig var det rätt så billigt. Allt där tyckte jag var fint! :) Men alla har ju sina egna åsikter.

Svar: Bra att du står för vad du tycker! :-) /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-19 / 17:37:25
Postat av: Lady-louie

Jag tycker inte om så många kläder i butiken, bara några stycken. Det är tråkigt att det inte kom så mycket plagg, tror faktiskt att det kom mer till Anna Sui och Chanel butikerna, dessutom är det lite för dyrt som du säger.

2012-06-19 / 17:57:36
Postat av: Jessica_hamby1

Haha idiix, jag var med på partyt när du kom och skämtade med din andra me-doll, bäst blogg, jättebra humor!!

Svar: Erkänn att jag är rätt så busig? x'D
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-19 / 19:34:58
Postat av: NATALIEFAA

Blev ganska besviken, hade sett fram emot en affär med bara skor (var mina förväntningar) men så blev det inte, tycker skorna var lite väl dyra för att vara skor. Känns mer som att de lagt mer tid på kläderna än skorna. Helt okej, men inget som jag hade hoppats på!

2012-06-19 / 19:52:15
Postat av: Harisa11

håller med de är dyra och de passar inte ens

2012-06-19 / 21:32:59
Postat av: trendigalisa

Asså jag hatar sånna affärer,typ allt e fult och as dyrt och bara för stardollar och bara typ 2 sidor.
åsså tar dom bort typ stardoll och indentiTee e bortaaaa....:'(

2012-06-19 / 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda