En skrivare mindre

Hej!
Jag har som ni kanske har märkt varit otroligt inaktiv på både bloggen och på Stardoll. Anledningen till detta är att jag har tröttnar rejält på Stardoll. Och då känns det inte som att jag har någonting att göra på en Stardoll blogg. Därför tackar jag nu för mig, tack för att jag fick vara en del av den här fin fina bloggen! Ett stort tack till Medoza och alla ni andra i Stardoll Zerosv teamet för den här tiden.
Jag kanske kommer tillbaka till Stardoll, jag vet inte, vi får se. Men jag kommer inte tillbaka till bloggen.
Men tack igen, det har varit roligt att husera här. Men allting har ju ett slut, eller hur? Jag hoppas dock att ni andra fortsätter att driva bloggen eftersom ni gör ett otroligt bra jobb. Och nu när jag inte är en del av Zerosv teamet kan jag ju avslöja att de har några riktigt bra projekt på gång... ;)
 
Hej då kära läsare, jag kommer sakna både er och Zerosv teamet.
Stora kramar, ...Cleopatra... ♥

Kommentarer
Postat av: M-Moa-a

Gud vad synd men det är ju ditt val... Kommer sakna dina braiga noveller. Har du nån blogg eller nått där man kan läsa dom?? Kram!

Svar: Jag har tyvärr ingen blogg eller dylikt där jag kommer lägga upp mina noveller. Jag kanske skaffar det, för jag har faktiskt tänkt på det många gånger. Om jag skaffar det kommer jag skriva adressen på min Stardoll press, så ni får helt enkelt hålla utkik där om ni är intresserade av se mer av mina noveller! Men jag kan inte lova något, men kanske... :)
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-28 / 14:32:11
Postat av: safia_bff//

nej vf jag kommer att bli ledsen :(

2012-06-28 / 14:41:27
Postat av: Amy-princess01

Aww :/ Kommer sakna dina noveller, hoppas du kan lägga upp de någonstans där vi kan läsa de. Hejdå!

2012-06-28 / 14:52:16
Postat av: lady-louie

Nej, vad tråkigt! Kommer sakna dig otroligt mycket här på bloggen och på stardoll! Älskar dina noveller och du är en stor inspiration för mig och för andra!

2012-06-28 / 15:00:07
Postat av: Vickan

nej så synd ! Dina noveller var riktigt spännande ! Men ha de bra !

2012-06-28 / 15:18:35
URL: http://mylifeonstardoll.devote.se
Postat av: Lillelilleskutt

Så tråkigt att höra, emn jag förstår dig. Vill man göra något annat i livet, ska man göra det istället för att hänga framför ett spel.

Hoppas du kommer på besök ibland till Stardoll iaf,
men du ska vet att du som novell-skrivare verkligen har varit uppskattad till 100 procent! Roligt att läsa dina noveller har det verkligen varit,

Lycka till i fortsättningen ^^

2012-06-28 / 15:21:36
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: sarinasauma

Vem har sagt att hon är en enspiration för mig? MIna ideer till mina böcker kommer bara upp i hjärnan, eller i böcker eller från filmer :D

2012-06-28 / 16:11:05
URL: http://stardoll.se
Postat av: Anonym

Jag saknar dej redan :'(
I mina tankar kommer du fortfarande att vara en viktig del i teamet!! Tack för alla braiga noveller <3

2012-06-28 / 17:19:23
Postat av: Johnie.grimes

Jag kommer sakna dig så otroligt mycket!
Jag förstår att du tröttnade på stardoll, jag tröttnade själv på det en gång men kom tillbaka och tyckte att det var ännu roligare än innan.

2012-06-28 / 18:52:47
Postat av: The_Fashionst

Åh herre gud vad synd!!
Du var ju kreativ med :(( jag blev inspererad av dig men hoppas dig ett bra liv ändå :)! Ha det bra och kommer o sakna dina inlägg :/

2012-07-02 / 02:26:30
Postat av: elsa-666

nejjjj fyyy :(((((( du, jag tyckte du var en perfect novellskrivare po zerosv :(((( so synddddd att du gor ohh jag kommer attt sakna dig mkt!!!

2012-07-02 / 18:37:08
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt!
Kommer verkligen sakna dig,men det är ju inte vår sak att bestämma om ditt liv!
Ha det så bra!
Hej då!

2012-07-09 / 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda