Dot's sommarkollektion


Sommar = nytt smink i Dot! Ja, nu har Stardoll gjort en ny kollektion med smink i Dot. Denna gång är alla färger otroligt ljusa, man ser knappt skillnad på nyanserna. En väldigt ljustonad nyans av pastellfärger.

Jag själv, som knappt använder så mycket smink överhuvudtaget gillar egentligen inte sminket så mycket. Jag brukar mest använda mörka toner i mitt smink, och tycker själv att jag inte alls passar i såna här ljusa nyanser. Sen tycker jag också att det ser konstigt ut om man till exempel har en nästan helt vit mascara, liksom är inte mascara till för att se ut som att man har längre fransar? Med en ljus mascara blir det väl knappast så.

Men självklart så är det en smaksak, vissa gillar ljust smink, andra inte. Sen så finns de också de som är väldigt duktiga på att använda sig av smink, och göra det på ett fint sätt, om jag kunde det så skulle jag väl antagligen ha köpt något av sminket, men nu är det ju tyvärr inte så, haha, så jag lämnar sminket på hyllorna i Starplaza.

Vad tycker ni läsare om kollektionen? Kommer ni köpa sminket, eller göra som jag?

Didilina10


Kommentarer
Postat av: elle__1998

Jag tänker inte köpa något, är inget fan av alldeles för ljust smink.

Förresten, är det bara jag som tycker att tjejen på bilden ser lite läskig ut? o_o

2012-06-28 / 23:03:49
Postat av: lady-louie

Kan inte köpa något, och skulle nog inte göra det heller ifall jag kunde!

2012-06-29 / 09:18:13
Postat av: Johnie.grimes

Jag gillar det inte alls, jag har ju mörkare hud och då ser det så himla plastigt och fult ut, sen tycker jag också att mascarorna ser så "mystiska" ut...

2012-06-29 / 09:54:57
Postat av: Titanic234

Tycker det påminner om vinterkollektionen

2012-06-29 / 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda