Chanel Summer Tribute

Åh, ännu en Chanel butik var det jag tänkte med ett stort leende på läpparna när jag såg meddelandet om att en ny Chanel butik finns i Starplaza. Pang sa det så var jag inne i butiken. 

Självklart är kläderna inspirerade/kopierade från den verkliga kollektionen, vilket syns. Men, om jag ska vara ärlig så hade det kunnat framgå ännu mer. Kollektionen IRL har ett klart tema på havet och undervatten, men när jag kom in i Stardoll butiken visste jag inte riktigt vad det var för tema.
Det kändes tantigt och barnsligt på samma gång. Men det är faktiskt så att om man tittar noga så är det kläderna från catwalken - i ett sämre format. 

Dock, som med mycket annat är det både ris och ros. Jag gillar för det första att Stardoll fortsätter med sina tributes till olika kända märken, och det känns ändå som att priserna är hyfsade jämfört med första gången Chanel fick en kollektion, då priserna var runt 20-40sd. 
Sen älskar jag självklart det underbara håret, coolt och snyggt på samma gång, den hamnade på mitt huvud direkt! Dessutom så finns det herrkläder från Chanel, om du kollar på "Nytt"!

Denna kollektion får 5 av 10 av mig. Vad får den av dig?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Emmiz_star

Njaa..., 4½/10, dom kunde ha lite för sc, typ 500sc-1000sc

2012-06-07 / 10:20:31
URL: http://sweetblueheaven.blogg.se/
Postat av: KissieB

den får inte särskilt många poäng av mig... När jag fick meddelandet trodde jag att man kanske skulle få en chans att köpa 2.55-väskan, men nej då!

2012-06-07 / 16:20:07
Postat av: Eda_Seda110

Jag tyckte att det där håret var fett snyggt....Men också väldigt dyrt :3

2012-06-08 / 21:36:25
Postat av: Melooon1

Håller med Eda_Seda110 , håret vart skitfint men alldeles för dyrt :/ Men i överlag var det väl bra, fina plagg men verkligen inte som de i verkligheten ;)

2012-06-09 / 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda