Vägen till London 2012 - Dagens fråga

UPD: Det verkar som att alla inte har samma text på det tredje svarsalternativet... Men bry er
inte om ifall er text stämmer överens med dessa bilder eller inte, utan klicka bara i det tredje
svarat så kommer det att bli rätt i vilket fall som helst.

Dagens fråga och svar om de olympiska spelen lyder:


Se nu  efter i din svit vad för sorts huvudbonad du blivit belönad med! ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eftersom att chansningen om att Frankie Morello Tribute skulle komma igår stämde,
så kan jag denna gången med säkerhet säga att idag eller imorgon kommer det ännu en ny butik vid namn PopShop Olymics 2012.
 
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: mig

"En tavla" fanns inte ens med på mina alternativ :/

Svar: Vad konstigt :S Vad hade di istället för alternativ? o.o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-25 / 11:07:29
Postat av: Anonym

jag hade samma fråga men jag hade inte det rätta svaret att välja mellan? O.O

Svar: Vad Konstigt :S Hade du bara två alternativ att välja mellan eller hade du ett tredje som det stod något annat på? o.O // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-25 / 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda