Starcoins outfit - Färgtema


Aaaah! Ni anar inte hur mycket svårare det var denna gången!
Fanns ju bara 7 sidor av färgen lila att gå igenom... och då är även möbler inräknade!
Lyckades iallafall med att hittade ett plagg som jag verkligen ville använda och det är shortan/blusen.
Sjukt fin ju?! Själv har jag aldrig lagt märke till den men kommer att köpa den när ekonomin tillåter x)

Var som sagt väldigt svårt att hitta plagg att använda då det inte fanns så mycket att välja på...
Men vad tycker ni om resultatet?

# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: kittysweden

Det stavas skjorta :)

2012-07-06 / 21:25:52
Postat av: Josefine_123

Lila, min favorit färg!

Jag tycker outfiten blev ursnygg ju! Allt behöver inte ha sin nyans hela tiden. Det blev passande ändå.Super snygg outfit som sagt:D

2012-07-06 / 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda