Starcoins outfit - Färgtema


Ursäkta att det tagit sådan tid med nästa starcoins outfit.
Hade bestämt i förväg att jag skulle göra en i färgen brun, men när jag upptäckte vilken tråkig färg det var att trixa med så har jag inte orkat ta tag i det. Men här är den!
Vad som kan vara bra att veta här är att det mörkbruna under den stickade tröjan faktiskt är en bikiniunderdel.
Plagg beöver alltså inte alltid användas på den egentliga kroppsdelen utan kan funka på flera sätt.

Vad tycker ni om resultatet?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Emi

Fin, du matchade allt! :)

2012-07-15 / 20:18:54
Postat av: elle__1998

Fin outfit! ^^ Jag håller med, färgen brun är väldigt tråkig. Men du fick det att se bra ut den här gången. x)

2012-07-15 / 21:57:07
URL: http://stardollpotato.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda