Skriv en novell - VINNAREN

Nu så kan jag äntligen berätta vinnaren till min novelltävling! Anledningen att jag inte presenterade vinnaren den 20 Juli var att jag inte hade tid, sen den 21 Juli åkte vi iväg på semester och kom inte hem förrän igår.

Men nu så! Vinnaren vann faktiskt ganska rejält, med hela 50 röster mer än tvåan! Och 2:an och 3:an låg otroligt nära, med bara 2 rösters skillnad.

Men, vilken novell var det som vann då? Jo, det var novellen med namnet "Med mina sista andetag"! Grattis! Författaren till den vinnande novellen är AnnahBest! Skicka en vänförfrågan och sen ett meddelande med en lista över vilka presenter du vill ha, till ett värde av 50sd/500sc!

Anledningen till att jag valde din novell till en av de bästa var av tre skäl. 1, du hade bra grammatik och stavning för det mesta, vilket gör en del. 2, du gjorde så att man ville fortsätta läsa och använde dig av detaljer och skrev på ett bra sätt. 3, handlingen och budskapet var bra!

Om du vill så har du chansen att skriva en till novell och få den publicerad i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Emi

Grattis! Novellen var bra och jag röstade på den. Du förtjänar att vinna! Grattis återigen.

2012-07-27 / 12:39:30
Postat av: Filli01

Grattis!

2012-07-27 / 12:45:12
Postat av: Lillelilleskutt

Grattis!

2012-07-27 / 14:37:57
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Josefine_123

Grattis:)

2012-07-27 / 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda