Rösta på din favoritnovell!

Jag har nu valt ut 5 noveller som var mina favoriter. Jag kan säga att det var svårt, jag hade ungefär 10 noveller som jag gillade extra mycket, och det var otroligt svårt att ta bort 5 av dem, men nu har jag i alla fall gjort det, och jag är nöjd.

Nästa steg är det ni som bestämmer! Ni kommer att få välja vilken av de 5 novellerna som ni gillar bäst, och sedan rösta på den.

För att vara så rättvis som möjligt så kommer jag inte att säga vem som har skrivit novellerna, då vissa kanske röstar på en viss person för att det är ens vän eller för den har finast suite etc, och det är inte vad tävlingen går ut på.
Ni som har skrivit novellerna ser självklart att det är era noveller, men om ni säger att det är ni som har skrivit er novell blir ni diskvalificerade.


För att läsa alla noveller, klicka HÄR.




/Didilina10

Kommentarer
Postat av: Emi

:( vinner aldrig, sa ju..

Svar: Kan trösta med att du var en av de bästa :) /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:03:48
Postat av: Emi

Synd att du valde en som inte..ja.. vill inte förstöra.

Svar: En som inte vadå? Du kan säga på Stardoll /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:06:40
Postat av: Emi

.. jag vet att du går efter innehållet, men stor bokstav och punkt spelar stor roll.. att du väljer en som inte använder stor bokstav är riktigt elak..men ja vill inte försöra.. så grattis alla..

Svar: Jag kan förstå att du blev lite besviken, men ska bara påpeka att alla noveller, förutom "Om du bara var äldre" hade stavfel och/eller ingen stor bokstav och punkt. Så, det var ganska omöjligt att välja en novell med 0 stavfel, och jag går trots allt mest på innehållet.
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:11:01
Postat av: Emi

Förlåt om jag lät riktigt elak eller avvis.. men blev besviken , förlåt igen. <3

2012-07-14 / 17:12:45
Postat av: Emi

Gillade en otroligt mycket och kmr rösta på den. Y____Y amg hon borde verkligen vinna :)

Svar: Rösta då! ;)
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:21:01
Postat av: Lomish

Synd att jag inte vann hoppas du läste min i alla fall :( de 5 novellerna är skit bra men jag hittade en favorit men kan vi inte snälla ha en till sådan tävling

Svar: Ja, men vad är en tävling om alla vinner? Klart jag läste din, jag lästa allas! Bra att du gillade novellerna, då är det bara att rösta! Vi får se om det kommer en till novelltävling i framtiden, vet inte det ännu. /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:24:52
Postat av: Lomish

Var jag en av de bästa?

Svar: Det får stanna som en hemlighet ;)
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:26:26
Postat av: Emi

Visst, men denna novell har på något vis inte direkt stor bokstav hela tiden till skilnad från de andra. Du kanske inte stör dig på det, men jag gör det. Men det är ändå du som bestämmer, så jag kan inte säga nåt. Hade hoppats på vara en av de fem bästa men tyvärr var det inte så. Kan du inte välja åtminstone två till ? .. jag vet att du inte kan.. men det skulle tända hopp till många som inte blev utvalda. Jag säger inte det för att du ska ge mig en till chans för det räknas som fusk. Jag ber inte heller dig att välja mig. Jag vill bara att du ska tänka om detta... Men gjort är gjort och du kan inte ändra det. Är riktigt besviken på mig själv, att jag ens säger elaka saker. Usch... Jag bör vila lite. :3

Men grattis alla fem. :D

Svar: Kanske, men å andra sidan har du inte sett de andra novellerna. Vissa hade betydligt mycket mer stavfel då man knappt förstod vad det stod. Denna novell hade ett bra innehåll och lite stavfel, då överväger innehållet stavfelen. Du säger att du hade hoppats på att vara en av de fem bästa, detta var vad du skrev i en tidigare kommentar "Deltog för skojskul.. xD tror inte jag går vidare, haha! Men men- xD", självklart påverkar inte att du skrev detta resultaten, men man kan tycka att du inte borde bli så besviken om du bara deltog för skojs skull?
Om jag lägger till två noveller till som finalister så blir det knappast rättvist, jag ändrar reglerna, vilket inte är rättvist. Sen så blir det inte rättvist för de nya som kommer in, då det redan gått att rösta på de andra novellerna ett tag. Och vad är det för idé med en tävling som har speciella regler om de ändå kan ändras? Jag sa att jag skulle välja ut 5 noveller, då ska jag också välja 5, och inte 7.
/Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:34:39
Postat av: Emi

Usch.. jag är den enda som klagar, haha ):

2012-07-14 / 17:41:55
Postat av: Lomish

Jag vet att jag låter som en idiot men var min en av de 10 bästa

Svar: Kommer inte ihåg vad din novell handlade om, om du säger det så kan jag säga om du var en av de 10 bästa, men bli då inte ledsen om du inte var det ;) /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:49:46
Postat av: Lomish

Vrf är kan man inte läsa allas?

Svar: Jag publicerade inga noveller, p.g.a risk för kopiering.
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 17:51:01
Postat av: Emi

..Förlåt. Du har rätt, jag ska inte skriva något mer förutom detta. Du har rätt, jag skrev visst att jag deltog för skojsskull men får man inte bli besviken över att man inte skrev en bra text som led en till final? Jag vet att jag klagar för mycket, men om du skulle hamna i min situation, skulle du nog se hur det känns. Finalen blev inte rättvis för mig då, du behöver absolut inte tycka som mig. Visst, regler ska hållas och inte ändras, men om två till fick chansen till final, då svär jag på heder att det skulle spridas, men nej ändra inget. Jag är sur därför skriver jag så och då ska ni inte påverkas av det bara för att jag skriver vad jag känner. Att känna sig besviken är en tung sak, att jag föll några tårar för det. Det låter visst töntigt men ja.. även om jag deltog för skojsskull känner jag mig som en tönt som inte kom till final. Jag ändrade till och med min suite och så för att jag trodde att jag skulle vinna, haha.

..annars är allt bra .. Hoppas en värdig vinnare vinner.

Tack för att du lyssnar och svarar mig. Kramar.

Svar: Självklart kan man bli besviken, men det känns som att du tar ut din besvikelse över mig och de som gick vidare. Jag har varit i din sits, visst det är tråkigt, men trots allt bara en liten tävling på Stardoll. Jag kan försäkra dig om att tävlingen har varit rättvist, för dig och alla andra. Har sagt allt jag vill få fram, så, jag är ledsen att du inte gick vidare, sånt är livet. Bättre lycka nästa gång! ;) /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 18:10:38
Postat av: Emi

Ja, vad ska man säga? Tack.. :) Är lite på bättre humör nu. Förlåt om jag lade min besvikelse på dig..

Svar: Hoppas det går bättre för dig i framtida tävlingar :)
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 18:24:56
Postat av: babel456

Shit vilka bra noveller! Gillar alla. =)

2012-07-14 / 18:31:39
URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se
Postat av: Emi

Haha tack, ärligt talat jag deltog för att jag även behövde några saker på svit och hoppades därför för denna tävling. ^^ men det gör inget ^___^

2012-07-14 / 18:33:24
Postat av: emi

Vad menas med denna trofee: Spara en rumstil i ett av dina rum

2012-07-14 / 19:59:26
Postat av: Bella-145

Amen Neeej! Jag har inte haft någon tillgång till dator de senaste dagarna men jag skrev en novell. Men jag skulle skicka in den idag, men det är väl ändå mitt eget fel eftersom det inte är den 17 idag ändå så.. Men jag blev bara så himla besviken :(

Svar: Åh nej vad synd! :( Tyvärr så kan jag inte lägga in fler nu, som du kanske förstår. Men det kanske kommer fler novelltävlingar :) /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-14 / 21:21:39
Postat av: MissHeddan98

Späännande ;D

2012-07-14 / 23:06:16
Postat av: Lomish

Snälla säg ja elr nej var min av de tio bästa

Svar: Nej, det var den faktiskt inte. Ledsen :( /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-15 / 07:47:36
Postat av: kamira_20

kommer det finnas några andra novelltävlingar för att jag skrev klart min novell efter att du hade valt dom bästa och jag ville verkligen få min novell publecerat.(Dom novellerna som du valde var jätte bra!) :))

Svar: Kanske, det är inte bestämt än. Men eftersom så många verkade uppskatta denna tävling kanske det kommer en till inom snar framtid. Men vi får se! /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-15 / 17:35:45
Postat av: Nonno1

Usch, tyckte inte om Med Mina Sista Andetag. Usch, vad hemsk. Nej, förstår inte hur den kunde hamna bland top 5. Men Men, har ju inte läst de andras som sagt :)

Svar: Ja, alla har ju olika åsikter! Hoppas du gillar nån av de andra då ;) /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-15 / 18:33:18
Postat av: sarinasauma

Gillade du min novell Vinner aldrig :c

Svar: Vad handlade den om? Det var så många som skickade in så kommer inte ihåg vem som skrivit alla. /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-16 / 15:02:27
URL: http://stardoll.se
Postat av: faysa10

jag tyckte att den där
novellen som hette stella var fett bra och den sissa men stella kommer 1:an

2012-07-16 / 20:26:04
URL: http://raiso.bloggplatsen.se
Postat av: sarinasauma

Det handlade om alice. Hon trode att det fanns en värld men hon kolllade up det och förstod att världen fanns inte. Var den noveleln bland de bästa?

Svar: Jag är ledsen men en sådan novell har aldrig kommit in. /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-17 / 10:49:07
URL: http://stardoll.se
Postat av: sarinasauma

Någon raderade min novell men vem?

2012-07-17 / 23:49:30
URL: http://stardoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda