Öppna paket - Få starcoins?

Fick upp detta meddelande när jag uppdaterade stardollsidan.
Då jag inte kunde öppna ett lila paket så gick istället på det guldiga. Det paketet gav mig en gåva,
ett plagg närmare sagt.

Jag prövade också att logga in på ett annat konto där jag inte är SS. Som ni ser så
fanns det inget guldigt paket där vilket kan bero på att jag inte var SS. Jag prövade även
att öppna ett lila paket. Då såg det ut så här:
• Det är antagligen bara superstars som har det guldiga paketet, om inte det guldiga paketet är gåvan man får efter att ha loggat in 5 dagar i rad?

• De starcoins man får i ett paket ingår i de 40 (50 för SS) starcoins som man kan tjäna dagligen. Man får helt enkelt inga extra starcoins utöver de vanliga, utan det blir bara ett lättare sätt att tjäna många starcoins i bara ett klick om man har tur att välja ett paket med högt nummer.
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Lillelilleskutt

Jag öppnade ett paket, och fick 50 sc, men ändå tjäna 50 nya om 20 minuter :o

Svar: Du kanske aldrig tjänade dina sc igår? För mätaren ställs alltid om 16:30 och det är då man kan börja tjäna nya sc.
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-05 / 16:14:23
Postat av: Helenh.stardoll

Hej! Jag loggade in på stardoll och upptäckte paketen. Problemet är att jag varken kunnat öppna ett paket eller fått fram något guldpaket trots att jag är ss. Jag undrar om de är fler som fått samma problem, hoppas stardoll fixar det snabbt :)

2012-07-05 / 16:20:33
Postat av: elle__1998

Jag öppnade det guldiga först, och sen råkade jag klicka på ett lila och fick 5 starcoins. Vilken otur man hade där då ... >:c

2012-07-05 / 17:05:24
Postat av: Lillelilleskutt

Jo jag tjänade alla mina 50 sc igår. Får väll kolla om det går i morgon också fast jag har öppnat ett paket.

2012-07-05 / 19:02:50
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: 2009_e

Dyker det med paketen upp varje dag eller bara idag?

2012-07-05 / 21:58:42
Postat av: anon

ni skrev ett inlägg en gång om hur man fixar presentation, typ en sida, snälla hjälp mig hitta den!
man kunde ha olika storlek och flera färger

2012-07-06 / 04:44:06
Postat av: ninla2

jag har inte fått några paket

2012-07-06 / 09:48:40
URL: http://thestarsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Eda_Seda110

Jag kunde inte öppna paketen. varför??

2012-07-06 / 11:17:50
Postat av: dfsdffs

jag får inte upp sidan igen! jag fick en gång, var är sidan?

2012-07-06 / 15:43:02
Postat av: AnnahBest

Jag kan bara öppna paketen i Google Chrome, på Internet Explorer 7 finns ingen länk. Och jag har oxå fått guldpaketet, fast jag inte är superstar för tillfället. Någon som vet varför?

Svar: Kanske bara en glitch? /Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-12 / 17:10:16
URL: http://www.annahflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda