Olympiska spelen - Vägen till London 2012

För att fira de olympiska spelen så har stardoll kommit med en kampanj som de kallar "Vägen till London 2012".
Ni hittar kampanjen under "Nytt & Hett" ► "Vägen till London 2012".

Kampanjen går ut på att ungerfär varannan dag fram till den 9:e augusti så kommer man att kunna svara på frågor om de olympiska spelen. Svarar man rätt så kommer man att belönas med gåvor!


Kolla längst ner i detta inlägget om ni vill ha rätt svar på dagens fråga


Dagens fråga hittar ni om ni klickar på facklan/den röda pricken/den vita byggnaden,
och frågan samt svaret lyder:


Titta nu i din svit för att se dagens belöning! ;)
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: solia-1

Hej! Kan man svara någon/några dagar efter? Elr måste man svara på frågan direkt? Jag sitter vid mobilen just nu för datorn funkar inte idag med kanske imorgon...! Vill gärna ha svar!

Svar: Vi vet tyvärr lika lite som dig om den saken.
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-23 / 17:22:40
Postat av: Anonym

Jag kan inte få fram frågan?

2012-07-23 / 20:07:34
Postat av: Anonym

Min fackla var på röda pricken utan att jag hade gjort nått. Så jag fick ingen klänning :(

2012-07-24 / 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda