Nytt i Dorée


Precis som med det nya sminket i Dot så går även dessa nya hårfärger i ljusa pastellfärger.


Själv så brukar jag nog inte ha särskilt "galna" hårfärger på min medolls hår, även om jag äger en del färger xD
Men av de nya färgerna så gillade jag orange, rosa och korall bäst. Ni kan se den här på bilden ovanför.
Ska nog först gå igenom de hårfärger jag redan har innan jag bestämmer mig för att köpa någon.
Det kan ju vara så att jag redan har någon som är nästan identisk, och det vore ju lite slöseri med pengar xD

Brukar ni ha "galna" hårfärger på eran medoll? Och var det någon av dessa färger som föll er i smaken?
 
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: voxx

nä inte ofta , men ibland brukar jag ha blå hårfärg ;D

2012-07-01 / 13:59:15
URL: http://mylifeonstardoll.devote.se
Postat av: Aria.Hart

Jag älskar de blonda håret, jag är ganska ny på stardoll så jag har inte riktigt hunnit testa så mycket galna färger än.

2012-07-01 / 15:00:22
Postat av: jukjugkfjljjsdf

Jag skulle hemskt gärna vilja ha en av dom nya hårfärgerna, men jag är inte ss :(

2012-07-01 / 16:52:19
Postat av: Johnie.grimes

Jag har inte velat lägga min pengar på så mycket hårfärg så den enda hårfärgen jag har haft är en chockrosa xD
Nu har jag köpt en av de nya färgerna, den blonda

2012-07-01 / 19:23:41
Postat av: elle__1998

Haha uuursch vilka hemska färger! Den enda jag gillade var den blonda! xD Jag håller mig helst till blont, brunt eller svart. ^^

2012-07-01 / 22:37:47
Postat av: Miss-Star123

Jag gillar nog mörka färger men jag gillar att ha vit hårfärg med mörk hy.jag gillar den nya kollektionen alla färger går för mig, också sminken som e nya

2012-07-02 / 09:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda