Gratis solglasögon och örhängen + Omgjorda Hot Buys


• Gå till www.docoja.com/blue
• Sök efter: www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3596750&action=ma&ac=3596750 och logga in och du kommer automatiskt att ha blivit medlem i klubben och därmed fått solglasögonen
• I Proxyns adressfält söker du nu efter: www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=11&hash=b0626ffd673e7237275599a61bff294e
• Klart - Gå tillbaka och logga ut!
• Du hittar accessoarerna i din svit

Man kommer att kunna återkomma till klubben på dessa datum för at få fler gåvor!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om ni tycker att dessa gåvor ser bekanta ut så kan jag tala om att alla gåvorna är omgjorda Hot Buys!
De har gjorts om i nya färger och några har även fått en ny design som skorna och halsbandet.
Obs: De kommer inte att heta "Hot Buys".

Vad tycker ni(särskilt ni som är HB samlare)om att stardoll återanvänder HB designs för att sedan ge ut något liknande gratis?
Och kommer ni ändå att lägga dessa till er HB samling?
Källa: USD
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Lillelilleskutt

Kommer inte lägga till dem i min Hot Buys samling. Lite trist att de inte hamnade i skönhetssalongen. Tycker inte att det någon hiss att stardoll gör fejk Hot Buys.

2012-07-25 / 14:01:52
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: decc

Proxyn funkar inte :c

2012-07-25 / 16:19:11
Postat av: Ashley_nr_1

Det beror på hur resten av kläderna ser ut,
Jag tyckte det var bra att dom inte hamnade i skönhetssalongen. :P

2012-07-26 / 17:34:23
Postat av: lejla

hej ni vet när jag klickade på klubben sen när jag redan var medlem så stog det klubben är inte tillgänglig hur ska jag göra för att få de dära sakerna sen?

2012-08-02 / 11:04:41
URL: http://lejla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda