Gratis saker


Använd en manuell proxy:
206.17.82.114 Port: 80

• Gå till www.stardoll.com och logga in
• Stäng av proxyn
• Gå nu till www.stardoll.com/sv/campaigns/cupcakediaries/
• Klicka på cupcaken i det blå fältet
• Klart.


• Gå till www.4proxy.de
• Sök efter stardoll.com och logga in
• I proxyns adressfält söker du nu efter: www.stardoll.com/en/do/campaign/shakeitupde.php
• Klart - Lämna sidan.


Använd en manuell proxy:
88.98.34.152 Port: 80

• Gå till www.stardoll.com och logga in
• Stäng av proxyn
För tiaran: Gå nu till www.stardoll.com/en/campaigns/secretkingdom-parent/
För klänningen: Gå till www.stardoll.com/en/campaigns/secretkingdom-friend/
• Till höger fyller du i falsk info och klickar på send e-mail

• Klart - Logga ut.


• Gå till www.brazilproxy.com
• Sök efter www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=2983 och logga in
• Svara på frågan och klicka på tävla
• Klart - Logga ut!
Källa: USD
# RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: My_own_style__

Hej
jag är medlem på stardoll och i stardoll's regler och tips står det att man inte ska använda proxy
Är det sant? DEt står att proxyn kan ta reda på lösenordet och därmed ta över kontot!

Svar: En osäker webbproxy kan innehålla virus, jag brukar dock få ett varningsmeddelande om jag är påväg till någon sida som ej är säker. Har man ett virusskydd så bör man vara säker. Jag har iaf aldrig aldrig fått något virus. En manuell proxy är det säkraste valet men de kan vara väldigt sega.
Om man inte vill äventyra detta så ska man hålla sig undan från de saker som kräver en proxy. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-07-03 / 16:18:23
Postat av: Lillelilleskutt

wiiio! Spoilerna jag hittade stämde x)

2012-07-03 / 19:28:50
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda