Belgiens nationaldag imorgon


Eftersom att det imorgon är Belgiens nationaldag så har stardoll skickat ut detta meddelandet.
Många är nog lite fundersamma över vad meddelandet säger så jag tog mig tid och översatte det.

"
I morgon är det nationaldag i Belgien, då kommer vi att erbjuda alla våra vänner en belgisk pommes frites!
Vänligen logga in för i morgon för att ta emot i din Suite.
!

Google translate gör inget lysande jobb, men man förstår det iallafall.
Så om man loggar in imorgon kommer man antagligen att hitta pommes frites i sin svit...
Kanske de som är på bilden?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: superstarsommar

verkar som att vi i sverige inte fick :P

2012-07-22 / 21:57:39
Postat av: solia-1

Ja jag fick inget heller! Jag som loggade in extra för det!

2012-07-24 / 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda