Svar del 2


Ni som inte fick svar på era frågor i första delen får svar på dem nu.

Hej! Kan ni inte starta en klubb på stardoll som heter stardoll zerosv? Eller har ni redan en? Isåfall va heter den? :) vill jätte gärna ha svar!!

SV: Hej! Vi har ingen, och jag tror inte vi kommer skapa någon heller. Bloggen tar ganska mycket tid att försöka uppdatera varje dag, och klubbe skulle ta ännu mer tid... Men man vet aldrig, kanske i framtiden?

varför lägger ni alla snygga saker superstar och alla fula starcoins ???

SV: Vi som driver bloggen jobbar inte på stardoll, därför är det inte vi som bestämmer vad som ska kosta stardollars eller starcoins.

Hur många är ni som bloggar på denna blogg?

SV: Det är jag, Medoza, Carozaz, Rosasmurf, Emobella och Idiix. Alltså är vi 6 stycken bloggare :)

Känner ni varandra som bloggar?

SV: Jag känner Emobella, det är det enda. Vi andra känner inte varandra på riktigt.

Skulle ni vilja byta medoll med någon? Isf vem?

SV: Nej, det skulle jag inte, jag är riktigt nöjd med min egen! :)

Vart kommer ni ifrån?

SV: Sverige :) Vi bor i olika städer...

Har ni haft egna bloggar?

SV: Jag har haft det. Och nej, ni får inte veta vad den heter :)

Vilket land skulle ni vilja åka till?

SV. USA, Australien och något land i Afrika där man kan åka på safari :)

Kollar inte ni mejlen? Jag har skickat om ett inlägg jag tipsade om.... Känns ju tråkigt att lägga tid på sånt som inte händer då liksom:( Så varför har inlägget kommit upp?

SV: Det är inte jag som har hand om det faktist, men jag ska försöka bli mer involverad :) Hoppas ditt inlägg kommer snart, men alla inlägg blir ju inte upplagda på bloggen...

varför tar ni inte gratis saker från både htgf och underneathstardoll, dem lägger alltid upp nya fina spoilers och en massa gratis saker som intr htgf har!

SV: Det händer ibland att vi tar gratissaker från de sidorna, men i första hand försöker vi hitta dem själva.

Hur skulle du beskriva din stardollstil????

SV: Old Hollywood glamour :)

Vem har du som stilinspiration?

Den stilen jag har på stardoll, är det Christina Aguilera, under hennes Back to basics-tid (cirka 2005-2007) Ibland, när jag har ett stort lockigt svart hår, eller blont med svarta slingor, försöker jag likna Stripped Eran (2002-2004). Sedan lägger jag på en liten egen touch i det hela :)


favoritfilm/låt/bok/tv-serie?

SV: Svårt val... jag får nog säga flera.
Film: Burlesque, Pretty woman, Twilight-filmerna, de gamla disneyfilmerna.
Låt: hmm.. fighter, who is it, the silence, welcome, genie in a bottle. Det är mina favoriter just nu.
Bok: Troligen Cirkeln.
Tv-serie: Just nu är jag inne på Prison Break. De lite äldre serierna är de bästa!


Hur hittar ni alla spoilers???

SV: Jag tror det finns en hemsida där de finns. Fråga Medoza eller Emobella :)

Hur hittade du Stardoll?

SV: På annas burkar. Det var en hemsida som fanns via skolan, eller något sådant.

Vad använder du för parfym IRL

SV: olika beroende på vilket humör jag är. Några jag använder: Kylie Minogue Darling, Carrie, Aqua fleur och alla Christina-parfymer.

Hej! :)
Jag bara undrade om det inte är olagligt att lägga ut fusk?
P.s Kan ni lägga upp några fusk om Byxor?
(jag är inte ss)
//Tack

SV: Hej! Nej, det är inte olagligt att lägga ut stardollfusk :) Det är inte vi som bestämmer vilka kläder som är gratis, men om vi hittar ett par byxor lägger vi självklart ut dem på bloggen.

Vet dina kompisar att du grejjsar mycket med stardoll?
Skäms du för det isf? :)

SV: Ja, jag har nämnt det, men det är inget vi går runt och pratar om. Jag skäms inte för det, men jag skryter inte heller.


/Carzi

Kommentarer
Postat av: lana

heter du carzi irl och om inte vad är ditt vanliga namn? :)

2012-01-15 / 16:23:13
Postat av: Anonymt stardoll fan!

Hej! jag skulle jätte gärna vilja se en bild på er..ifall ni själva vill asså (:

osså undrar jag ifall du har sett bilder på de andra, eller ifall du kanske t.o.m har träffat dom? tacksam för svar! :D

ps; ÄÄÄLSKAR ERAN BLOGG! ;) ♥

2012-01-16 / 19:02:45
Postat av: Anonym

prison break <333333333

2012-01-17 / 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda