Gratis saker

Källa: HTGF/USD


Jacka

Gå till webwarper.net eller dontfilter.us

Sök efter Stardoll.com och logga in, därefter sök efter:

www.stardoll.com/campaigns/bigmiracle/

Klar!


Animerade valen
Använd en USA manuell proxy: 128.111.52.63 Port: 3128
Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2149
Logga in och gå med tävlingen, klart!


Outfit

Använd en USA manuell proxy: 128.111.52.63 Port: 3128

Sök efter Stardoll.com och logga in

Sedan söker du efter: www.barbizonmodeling.com/stardoll/

Fyll i vad som krävs för att gå vidare och klicka på ''Submit''

Därefter kommer du få en kod, kopiera den och sök efter:

www.stardoll.com/campaigns/barbizon/

Klistra in koden i rutan och klicka på ''Submit''
Klart!

//Medoza

Kommentarer
Postat av: Sassacool1

Men va faen! det funkar ju inte!!!! Vet nån hur jag kan då det att funka? När jag efter att ha satt på proxyn så ska man ju söka på stardoll.com men webb-sigan kan tydligen inte visas. Hallå? Är det nån som kan hjälpa mig?! P.S/ Rösta gärna på mig, Sassacool1

2012-02-03 / 21:27:32
Postat av: sandra_cool_99

Åh, kan ni inte lägga ut lite bättre kläder och möbler??



Vänliga hälsningar,

sandra_cool_99

2012-02-15 / 15:16:14
URL: http://www.stardoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda