Dot - Alla hjärtans dag kollektion

Eftersom alla hjärtans dag närmar sig har det kommit en ny Dot kollektion med samma tema.

Sminket är fint förpackade i silver med hjärtan och ett par färgklickar här och där, en utmärkt grej för oss som tröttnat på den gamla looken. All smink är i kärlekens färger: rött, rosa, vitt men även lila och grå ingår i kollektionen.

Jag blev lite förvånad över att de hade med en knallrosa ögonbrynspenna, jag vet inte direkt vem, bortsett från Lady Gaga, som kommer med knallrosa ögonbryn till sin alla hjärtans dag dejt. xD

Men annars var den nya Dot kollektionen helt okej, priserna var precis som den tidigare kollektionen.

//Medoza


Kommentarer
Postat av: marraboo98

jag har redan köpt allting (till och med den råsa ögonbryns pennan) haha jag är helt beroende av smink :)

2012-01-25 / 13:48:45
Postat av: Gulastil

Får damp på det nya röda läppstiftet DX azzå, det blir grått om man klickar på de, men sen när man målar, blir det rött iaf. Aja... denna kollektionen är tyvärr inget för mig, och kmr nt bli det. Hoppas det kmr smink för sc snart.... inte för att jag behöver de ;D men endå (!)

2012-01-27 / 12:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda