Gratis saker ♥

Alla hjärtans dag är om fem dagar och Stardoll har gjort flera tävlingar som man kan få gåvor ifrån.

Dessa kom ut för några dagar sen, anledningen till varför uppdateringen är så seg beror på att de flesta av oss har nationella prov. Tiden går fort, jag minns när jag var 13 år gammal och skapade denna bloggen med Deasoline, nu var man snart 16 år gammal. :D


Brosch

Gå till 82.102.5.98/proxy.cstools.net

Sök efter: www.stardoll.com/contest/view.php?id=2218

Logga in och gå med tävlingen - klart!

 

Kjol, blus och animerat hjärta

Gå till uu.tj
Sök efter: www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=2223
Logga in och gå med tävlingen - klart!


Väska

Gå till proxy.trash.pl/
Sök efter:
www.stardoll.com/contest/view.php?id=2229
Logga in och gå med tävlingen - klart!
Källa: HTGF
//Medoza

Kommentarer
Postat av: king-scate

Jag har en viktig fråga! Vad kan man göra med tavlorna som man får gratis när man har nått en viss starpoint summa? Dom dära tavlorna med en krona på? :)

2012-02-09 / 20:58:02
Postat av: Lovisa

aa förstår , jag har haft två nationella prov idag , assjobigt ! -.-

2012-02-10 / 13:21:45
Postat av: Anonym

Och lilla jag har följt eran lilla blogg de två senaste åren, om jag minns rätt :D <3

2012-02-10 / 19:13:24
Postat av: Kanelstong

Hur gjorde ni rubriken som det står "Alla hjärtans dag" på???

2012-02-11 / 14:39:41
Postat av: Medoza

@Kanelstong:

Jag gjorde texten i GIMP, finns många bra videos på youtube som visar hur du kan göra detta, bara att börja söka. :)

2012-02-11 / 19:53:17
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda