Word Dazzle: Uppdaterat med nya gåvor

Mobilspelet Word Dazzel har fått sig en uppdatering och nya gåvor finns nu att vinna.
Så ni som äger en
iPhone, iPod touch, eller iPad och som gillar spelet får ta och uppdatera appen för att ha
chansen att vinna de nya gåvorna!

Stardolls egna ord:
"Nytt paket från Word Dazzle! Stardolls roliga ordspel för mobilen har ett helt nytt paket där ju mer du vet om Stardoll, dessto bättre spelar du! Du måste uppdatera Word Dazzle för att få det nya paketet!"
 
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan man vinna gratis grejer på spelet, gåvor,, det nya spelet på Word Dazzle kostar, är det bara där man kan vinna eller på det gratis spelet också?, och på Fashion Inc får man inga gratis grejer till sin svit, ganska trist...

Svar: Båda spelen har koppling till stardoll, så man ska kunna vinna grejer allt efter som man klarat "uppdrag". Själv så har jag en android telefon så har inte kunnat testa något av spelen och vet inte så mycket om dem. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-12-28 / 21:57:01
Postat av: mattiz2

Jag är väl digt upprörd för jag har en android telefon och dem gör bara appar til iphone,ipad. Dem har bara gjort två appar till androida telefoner men typ 1000 i appstore. Det tycker jag är väldigt synd för stardoll är mitt allt <3 :l

Svar: Har själv också Android, så jag förstår dig. Skulle också väldigt gärna vela prova på alla spelen. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-12-30 / 13:36:09
URL: http://minirat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda