Jag har äntligen en ny dator!

Jag har äntligen, efter ca 4 månader, köpt en ny dator! Yay! :D

Glädjen är dock inte långvarig... Min dator är utrustad med Windows 8.
Det är så nytt, drygt, krångligt och allt är så himla svårhittat, så det är mycket som tar dubbelt så lång tid nu
i början för att jag inte förstår mig på det.

Har dessutom haft problem med nätverksanslutningen, så det är lite krångel med att ha tillgång till internet
just nu, men är igång med att lösa det.


Har även en ny datorskärm som är i storlek som en liten TV... o_O
Mycket nytt och avsaknad av gamla grejer, men förhoppningsvis kommer jag att vänja mig vid det.

Hoppas iaf på bättre bloggning från min sida nu när jag har tillgång till en dator när jag vill.

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf tog det så himla långt tid?? Ba undra :o

Svar: Jag är så seg när det gäller att komma iväg xD Sen när jag väl hade väntat 2 månader så kunde man lika bra vänta tills det blev mellandags res 8D // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-12-31 / 22:41:04
Postat av: Melodietjej

Haha du är inte ensam har också windows 8 på min nya dator och det är jätte svart men efter ett tag lar man sig , fast det finns jatte mycket att utforska och i borjan sa hittade jag inte till det vanliga skrivbordet utan trodde att de dar rutorna (startsidan) var skrivbordet haha. Men lycka till ;)

ä..å

Svar: Skrivbordet hittade jag snabbt och nu har jag kommit in i det lite mer x) Men saknar massa grejer som jag hade på min gamla dator som bilder, filmer, musik photoshop osv... så detta känns inte riktigt som min dator än >.< // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-01 / 17:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda