12 Days of Stardoll: dag 6 och 7


Två dagar har snart passerat och med dem så har det kommit två nya skyltfönster med outfits från "12 Days of Stardoll.
Allt från dag 6 går att hitta i Original Future och allt från dag 7 går att hitta i Pretty 'n Love.

Från 6:e dagens skyltfönster så gillade jag hatten och tröjan.
Jag hade velat tycka om klänningen också just för att den har nitar, men jag tycker att färgen är helt fel just för att jag inte är så förtjust i rött.

Från 7:e dagens skyltfönster så blev jag besviken.
Har försökt intala mig att jag gillar byxorna, men jag vet inte riktigt...

Några plagg eller accessoarer som ni gillade?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Josefine_123

Byxorna du skrev om fastnade jag också för. Men dom där volangerna typ längst ner förstör hela byxan, tyckte jag. Om dom inte hade funnits skulle jag köpt dom!

2012-12-31 / 07:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda