12 Days of Stardoll: dag 5

Idag är det 5:e dagen för "12 Days of Stardoll" och ett nytt skyltfönster med outfits.
Allt kommer från Evil Panda och går även därför att hitta i Evil Panda butiken.

Gillar ni något av plaggen?

Jag har ju en liten förkärlek till huvudbonader, så jag gillar självklart diademet.
Klänningen tyckte jag var sådär. Underdelen är ju det snygga, så jag hade hade gärnat sett att kjolen var ett plagg för sig.
Och slutligen, hur söta är inte dessa vantarna som endast kostar 45 sc? :D
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Karro

jag som har en förkärlek till lite sådär småfula saker tycker att merry tröjan och happy kjolen var helt underbar ♥♥

2012-12-28 / 21:04:56
URL: http://creepy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda