12 Days of Stardoll

25/12                                                                                 26/12
27/12


Nu är vi inne på 4:e dagen av 12 Days of Stardoll och med ett nytt skyltfönster med outfits. 
Vad tycker ni om alla outfits så här långt? Är det något skyltfönster som fångat er uppmärksamhet
lite extra mycket?

Och för att reda ut frågan om vad "12 Days of Stardoll" egentligen bygger på så tror jag mig ha svaret.
Jag tror att det bygger på jullåten "12 Days of Christmas" som handlar om vad för gåvor en person får av sin älskade under 12 dagars tid. 
Här kan ni lyssna på den:
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: miss_smile3

när dom sjunger "5 gold rings" förstör det allt ihop:(

2012-12-28 / 12:14:55
Postat av: elle__1998

haha stör mig på när de sjunger "5 gold rings" xD

2012-12-28 / 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda