Våga fråga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge tänker ni hålla på med bloggen hela livet eller tills ni tröttnat på stardoll?

Svar: Det är rätt svårt att säga, vi ska försöka hålla den vid liv i alla fall! :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 15:18:20
Postat av: minnas

1 Vilken annan stardoll blogg har ni att rekommendera?
2 Vet ni något användbart fusk på stardoll?
3 Vilka superstar koder finns mer än glitter och Frida just nu?
4 Tycker de är så krångligt med Proxy och allt vad de heter med länkar, skulle inte ni kunna lista upp alla koder ni vet? som t.ex RH-VSYDKK6PR ? :)

Svar: 1. Jag läser tyvärr inte så många stardollbloggar, kan hända att jag tittar in på lillelilleskutt.webblogg.se ibland.2. Allt vi skriver om är användbart så länge fusket inte ''går ut''.
3. Frida och Glitter är koderna som gäller för tillfället.
4. Förstår inte riktigt till 100%, tror inte du att det hade varit krångligt? Med tanke på att vi redan skriver steg för steg i instruktionerna. :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 15:27:09
Postat av: Jeans

Hur tjänar ni stardollars? :) + har ni tips om hur man tjänar sd?

/Jeans.

Svar: Som alla ni andra! Vi tjänar starcoins och växlar sedan till stardollars. :-) /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 15:28:57
Postat av: Lomish

MIn fråga<:
Har det varit så att många liksom ger er negativa kommentar osv vad gör ni då för att slippa vara negativa tillbaka?

Svar: Personligen så tar jag inte åt mig av negativa kommentarer, jag kan svara lite ironiskt och göra världens gladaste smiley. Fast det nog bäst att inte svara alls om kommentaren till och med är kränkade. :-) /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 15:44:38
Postat av:

Känner ni varandra irl?

Vem startade bloggen?

I vilket programm gjorde ni headern`?

Svar: 1. Nej, det gör vi inte.
2. Medoza startade den med DeaSoline.

3. Medoza är kungen på headers, gissar på photoshop eller gimp! :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 15:54:58
Postat av: Anonym

Hur gör man så andra vet att man har en "karriär" om man inte har några vänner som vill bli stylade?

Svar: Det bästa är att skriva om det i sin presentation eller att skicka broadcast! :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:10:27
Postat av: solia-1

hej! har några frågor kanske kommer fler! 1. hur många bloggare här är just nu aktiva? 2. kommer ni söka nya skribenter här? 3. kommer ni ha en sån här grejjs (haha) som man kan få en ny gubbe som ingen använder ( tror ni har haft sån förut! man typ återvinner dockor!)4. kommer ni ha som en bloppis (elr att man får buda) med kläder,smycken,möbler

Svar: 1. Aktiva och aktiva, vissa är bortresta och andra har helt enkelt kanske till och med tröttnat på Stardoll. Medoza, RosaSmurf, Carzi, Idiix, Didilina10 och Rosanna_97 är i alla fall skribenter.2. Förhoppningsvis, håll koll i framtiden!
3. Om vi ska kan jag tyvärr inte svara på, vi tackar så mycket för tipsen! :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:31:02
Postat av: Lillelilleskutt

YAY! DAGS ATT FRÅGA PÅ! "random frågor" ^^

Till Mellani:
1.Vilka är dina favorit chips?
2.Vilket land reste du till i somras?
3.Har du irl-bloggat någon gång?
4.Var du aktiv i sweden och AbsolutSwe förr?
5.När fick du reda på att "gratissaker" för fösta gången?
6.Hur kom du på "stardollzerosv" namnet?

2012-08-25 / 16:43:09
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Lillelilleskutt

YAY! DAGS ATT FRÅGA PÅ! "random frågor" ^^

Till Smörf:
1.Gillar du oliver?
2.Hur många syskon har du?
3.Hur gamla är dina syskon? (om det inte är för privat)
4.Favorit butik på Stardoll?
5.Favorit plagg på Stardoll?
6.Bästa fyndet? 8)

Svar: 1. Oliver who? xD2. Två. En äldre bror och en yngre syster.
3. X
4. Handlar inte så mycket i starplaza eller i suiteshopen så jag vet inte. Bazaaren är min favorit 8D
5. Min gula klänning, RARE Inspired By Chloe som tillhör Twiggy serien. x) (Finns i mitt Penthouse)
6. Det måste nog vara min t-shirt och kappa som båda heter RARE Inspired By Viktor&Rolf (Finns i mitt vita rum) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:43:39
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Lillelilleskutt

YAY! DAGS ATT FRÅGA PÅ! "random frågor" ^^

Till Ida:
1.Bor du i hus eller lägenhet?
2.Hur många starcoins har du?
3.Favorit klädaffär irl?
4.Är du brunett?
5.Hur länge har du spelat hadboll?
6.Vad är det bästa med Stardoll?

Svar: HALU LILLESKUTTEN!
1. Hus!
2. Inte mycket, 110SC.
3. Oh gash, kan inte välja! ALLA affärer med kläder är mina favoriter.
4. Föddes blond, blev brunett på senare tid.
5. Sedan jag gick i 2:an! (Är för lat för att räkna år men det bryr vi oss inte om...)
6. Kläderkläderkläderklädernaaaaaaaaa
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:44:08
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Lillelilleskutt

Till Carzi:
1.Skostorlek?
2.Hårfärg?
4.Hur lång är du?
5.Hur hittade du till Stardoll?
6.Pretty in love eller RIO?

Svar: 1. 392. Ljusblont
3. 166 cm
4. Genom en sida som heter Annas burkar. Vet inte om det finns kvar...
5. Av dem två, så blir det RIO :)
/Carzi
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:44:26
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: lillelilleskutt.webblogg.se

Till Rosanna_97:
1.Har du några husdjur?
2.Hur många timmar spenderar du på stardoll varje dag ungefär?
3.Vilket datum joinade du Stardoll?
4.Din första "Vän" på stardoll hette..? (om du minns namnet)
5.Något du ogillar med Stardoll?
6.Hur skulle du beskriva din stil?

Svar: 1. Just nu har jag en lila kampfisk vid namn Ziggy Stardust.2. Åh, svår fråga. Just nu är jag rätt off ifrån datorn, men idag har jag varit här i kanske någon timme.
3. Jag har funnits på stardoll ganska länge, ända sedan 2009-01-07.
4. Jag tror att min första vän på stardoll kan ha hetat nonno97, vi gick i samma klass då.
5. Någonting jag ogillar med Stardoll..? Hm, kanske när man skrivit en lång grym profil eller ett blogginlägg, ska spara och det inte funkar för att dem tror att texten är olämplig eller något. Annars tycker jag att det är ganska dyrt här.
6. En blandning utav 90's, retro, punk och grunge.
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:44:44
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/
Postat av: Lillelilleskutt

Till Sara:
1.DKNY eller ELLE?
2.Favorit årstid?
3.Bäst köpet på Stardoll?
4.Minns du vilket det första plagget/accessoraren var som du köpte på stardoll?
5.Favorit glass?
6.Vad tycker du om skolan?

Svar: 1. Hm, är inte så mycket för bara märken, det beror mer på plagget. Till exempel så älskar jag ELLE Modern Blazer men hatar den orangea jumpsuiten som kommer där ifrån.2. Sommar tror jag, men samtidigt så gillar jag vintern och hösten och våren också. Haha, men sommar eller vinter.
3. Det jag tycker var finast så blir det Relaxed James Blazer, men sen är jag glad att jag bytte till mig Scuba Dress, så jag kunde sälja den och få massa pengar.
4. Ja, det gör jag faktiskt. Haha, det var ett par otroligt, otroligt fula rosa stövlar, de fanns i svart också men jag köpte i rosa. Gah, skitfula. Men har inte kvar dom längre, som tur är.
5. Choklad och citronsorbet.
6. Jag tycker att skolan är helt okej, jag gillar mina vänner och såklart jobbigt och tråkigt med så mycket läxor och prov och allt vad det är, men det går.
//Didilina10/Sara
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 16:45:02
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Mirre

Hur många är aktiva i bloggen har mest sett RosaSmurf?

Svar: Kolla tidigare frågor!
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 17:22:51
Postat av: Anonym

Jo... varför är det bara rosasmurf som bloggar? det känns som hon sliter med att få med alla uppdateringar hela tiden jag tycker att ni andra också ska hjälpa till men aja struntsamma bloggen äger ;D

Svar: Vi vet och JAG skäms över det. Varför? Jag gissar på att vi har tappat intresset för Stardoll, haft fullt upp IRL eller bara varit bortresta. Jag tänker försöka skärpa mig men jag gissar på att skolan kommer att ta upp mycket tid för mig nu. :-) /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 17:33:51
Postat av: Lillelilleskutt

"1. Oliver who?" Hahaha insåg inte fören nu att det kan tolkas som ett namn! Syftade på oliver som man äter x)

Svar: Kom på det efter att jag svarat! Dumt att man inte kan ändra xD Men nej, usch! Gillar dem icke! // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 19:28:57
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: pop_star_bt

jag vill gärna bli skribent, hur blir jag det?

Svar: Man kan inte bli skribent genom att fråga, för att bli skribent bevisar att vi klarar av det. Skicka in inlägg till vår mail eller varför inte starta en egen blogg? Visa upp dig själv!
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 20:27:58
Postat av: anynom

Vad är er favorit mat? Tycker ni att stardoll är lika kul som när ni började?

Svar: Min favorit mat är oxfilé helt klart! Om jag ska vara snål så älskar jag även rester av potatis, romsås och köttbullar tillsammans - med stekta ägg! Jag känner att Stardoll inte var så speciellt roligt först när jag var ny utan blev mer intressant 3 månader senare. Tyvärr så har jag tröttnat rejält nu på senare tid. /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 20:53:11
Postat av: Hannavoncool

stardollhanna.bloggplatsen.se

hej jag vill bli skribent kan du kolla in min blogg?? står där uppe!!

Fråga: Kan ni göra en ny "gamla gratis saker" utan proxy??? :)

Svar: Tyvärr så skapar vi inte gratis sakerna, vi har skrivit om de som finns. :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-25 / 22:08:49
URL: http://stardollhanna.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Vem var det som gjorde eran header och hur?

Svar: Medoza gjorde den, hur menar du med ''hur''?
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-26 / 11:22:06
Postat av: Hannavoncool

Jag vet:) Men jag menar att ni skriver om gammla gratis saker. som fortfarande funkar:) Ni gjorde ju de en annan gång:D

Svar: Den länken finns kvar, du hittar den i menyn! :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-26 / 15:56:02
URL: http://stardollhanna.bloggplatsen.se
Postat av: Josefine_123

Låter trevligt!

1. Drömresemål?
2. om du skulle fått 1.000 000kr, vad skulle du köpt för dom pengarna?
3. Det du aldrig tar på dig?
4.Den prylen du aldrig kan vara utan?
5. Människan du aldrig i hela ditt liv glömmer?

Svar: 1. Thailand! Har tyvärr aldrig varit där. 2. All kamerautrustning som finns, smink och en hel klädaffär till garderob.
3. Stövlar klarar jag bara inte av!
4. Min mobil och dator.
5. Personen som sårade mig så mycket att jag försökte ta självmord. :-)

/idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-26 / 16:15:52
Postat av: Mirre

Är det bara jag, eller är det så att ni inte har valt ut veckans läsare på länge? :o

Svar: Du har rätt! Ska försöka fixa det på en gång då det inte finns så mycket annat att skriva på söndagar. :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-26 / 17:45:29
Postat av: Anonym

1.favoritfärger 2.känner ni varandra utanför stardoll

Svar: 1. Grön-blå-grå 2. Nej! /idiix
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-27 / 21:10:44
URL: http://blacktears.blogg.se
Postat av: MindaGod

Hejsan! Tänkte bara fråga några saker.

1: Hur gammla är alla i stardollzerosv teamet!
2: Hur länge har ni haft bloggen?
3: Vem kom på idén att starta en stardollblogg?



Svar: 1. De flesta har inte sagt sin ålder, men alla är tonåringar. Men jag (Didilina10) är 14 år.2. Bloggen startades i juni 2009, men det har varit lite olika ägare.
3. Det var Medoza som kom på idén och startade bloggen!
/Didilina10
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-01 / 09:14:30
Postat av: 12369jullan

Hej!

1. Hur gör ni alla coola rubriker?
2. Tipsar ni om bloggar?
3. Kan ni göra en tutorial på hur ni gör headern?

// 12369jullan

Svar: Vi skapar de i bildredigeringsprogram, testa att googla! Hur menar du på fråga nr 2? Det kan jag tyvärr inte ge svar på då det inte är jag som har gjort den. :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-11 / 10:48:49
URL: http://Fredship.blogg.se
Postat av: RanodmChichas

Känner ni varandra irl? Vad använder ni för eran header nu?

Svar: Nej det gör vi inte, hur menar du? :-)
stardollzerosv.blogg.se

2012-09-11 / 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda