Nytt i Tingeling - Afrique of Nature

Nu har det kommit en ny kollektion till Tingeling! Temat är Afrika och det är mycket djurmönster, så som leopard, zebra, tiger och reptilmönster. Priserna ligger på 6 till 16sd, vilket jag tycker är helt okej, vad tycker ni?
Personligen så tycker jag om alla mönster på plaggen, men jag gillar inte modellerna. Jag tycker att plaggen är för tajta för min smak, och en jacka som slutar ovanför navels är heller inget för mig. Jag gillar plagg som är mer lösa och "större". 

Men, det var fyra plagg som jag faktiskt tyckte om. De hade fin modell, färg och mönster! Vilka plagg var era favoriter?



Och, är det bara jag eller har Stardoll börjat bli urkassa på skor? De i denna kollektion var inget vidare, och jag tycker inte att de andra skorna är något bättre. Men, men. Vad tyckte ni om de nya kläderna i Tingeling?
/Didilina10

Kommentarer
Postat av: ..loren..

De är väl helt okej, men skorna är.. ugly :c

2012-08-15 / 20:29:10
Postat av: ledygaga-snygg

Helt ugly

2012-08-16 / 16:51:02
Postat av: Julia

upptäckte nu när jag kollade igenom plaggen, att shortsen på "sida 2" kostar 65 stardollars, helt sjukt!

2012-08-17 / 17:58:49
URL: http://www.jeaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda