Nya nagellack


I Polished har det nu fyllts på med 8 stycken nya nagellack i olika mönster.
Priserna ligger på 17 sd vilket jag inte tycker de är värda då jag inte tyckte de var snygga alls.
Men om jag ska välja ett som jag inte ogillade fullt så mycket så får det bli detta:


Min något bittra åsikt om nagellack och sånt xD
För övrigt så förstår jag mig inte på dem som typ äger hela polished buitken...
Visst, det finns många som kan fixa sina naglar jätte snyggt med lack och bling bling, men väl i ens svit så syns ju bara tumnaglarna (tånaglarna döljs troligen av skor) som dessutom är så minimala så att man inte kan se om personen använt ett mönstrat nagellack och massa bling, viket är synd.

Ja, man kan ju se naglarna på ett annat sätt i sviten, men så fort man på något vis råkar snudda till en nageln med muspekaren så ploppar den irriterande ruta upp. Och man tror ju att den lilla, lilla, LILLA nageln ska vara omöjlig att pricka igen, men nej! Man är där hela tiden och snuddar till dem på något oförklarligt sätt och får gång på gång upp den jobbiga rutan o.o

Om jag nån gång skulle få för mig att köpa ett nagellack så kommer det vara ett billigare, enfärgat nagellack som i min svit visas för vad det är och inte döljer något stort nagelprojekt. x)

Men vad tycker ni om de nya nagellacken och nagellack i övrigt på stardoll? 8D

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Julia

Har kommit en ny gratis sak av dom där fake hotbuys (stavas?)

2012-08-20 / 17:49:14
Postat av: Anonym

jagtycker att det är.... ja, okej. Jag tycker som du att det syns för lite och det ä lite överpris :/
annars är det snyggt om man lägger tid på det :D

2012-08-20 / 18:00:00
Postat av: Emma♥

men man kan visst se nagelack! Om man håller muspekaren på händerna eller fötter ser man en in somning på naglarna i en annan liten ruta :)

Svar: Om du läste mitt inlägg så borde du sett att jag dissa den ;) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-20 / 18:19:42
Postat av: johnie.grimes

Äntligen någon som tycker precis som jag!
Irl älskar jag allt som har med naglarna att göra men på stardoll är det bara dyrt och onödigt. Sen känns det väldigt opersonligt att allting blir så perfekt.

2012-08-20 / 19:36:58
Postat av: pop_star_bt

Jag håller med RosaSmurf :D

2012-08-21 / 12:34:08
Postat av: M-Moa-a

Precis!! Och när man målar naglarna kommer inte själva mönstret med helt, ppå det nagelaket du visade med kommer bara halva blomman med. Så är det påå alla mönstrade nagellack...

2012-08-21 / 14:20:39
Postat av: elle__1998

Jag är inte heller ett fan av nagellack på Stardoll.. Brukar bara ha ett helsvart på min medoll.

Det där med att man råkar snudda nageln. Jag tror att "området" som får rutan att komma upp är på hela medollens hand, och inte bara på nageln. Snuddar man vid medollens hand överhuvudtaget så kommer rutan upp. Jag stör mig jättemycket på det.. x3

2012-08-21 / 14:54:35
URL: http://stardollpotato.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda