Kan inte blogga på obestämd tid

Min dator har mer eller mindre gett upp just nu och är mest en brandfara när jag startar den
då den blir till en rökmaskin. 
Har ägnat dagen till att blåsa och dammsuga ur min dator, men det luktar fortfarande bara
brännt om den. Så med risk för att inte bränna ner vårat hus så har jag ingen dator just nu. 

Detta betyder att jag som i princip varit den enda som uppdaterat bloggen i sommar inte
kommer att kunna hålla er uppdaterade med nyheter, gratis saker, gömda grejer, ja allt om stardoll!
De personer som ni får tjata på om uppdatering hittar ni under "kontakta oss" ovanför headern.

Under tiden som jag inte kan vara aktiv så tänker jag ägnat mig åt annat och så får de andra i zerosv "teamet" bevisa att de inte lagt allt bloggansvar på mina axlar.

Hejdå så länge! // RosaSmurf


Kommentarer
Postat av: Sandra.10

Tänkte bara tippsa om att det finns 2 katter i PopShop som ser nästan lika dana ut men det skiljer 2 Stardollars mellan dem!! Den ena heter "Olympic Cat" och den andra "Egyptian Cat".

2012-08-25 / 22:11:33
Postat av: Anonym

När min dator var så (att den nästan tog eld) så hade den ett virus :(

2012-08-26 / 19:46:58
Postat av: Anonym

Det kan vara så att din fläkt till datorn har gått sönder :P

2012-08-27 / 12:17:58
Postat av: svea123456789

tycker att du bloggar verkligen jättebra! :D du gjorde ett bra jobb ^^ följer blogen varje dag :)

Svar: Tack (: // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-27 / 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda