Gratis väska och armband



Använd en manuell proxy:
213.123.235.132 Port: 80

• Gå till stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3596750&action=ma&ac=3596750
•När sidan laddat klart stänger du av proxyn och loggar in
• Längre ned på sidan klickar du på "CLICK HERE"
• Klart - Du hittar dem i din svit!

Man kommer att kunna återkomma till klubben på dessa datum för at få fler gåvor!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gåvorna är omgjorda Hot Buys!
De har gjorts om i andra färger och vissa har även fått ny design.
Obs: De kommer inte att heta "Hot Buys".

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Emma, _lady_emma_ på sd

Hej, jag är en hunger games älskande tjej (haha de där lätt fel..) men iaf vet ni var man hittar en pilbåge eller hunger games saker som man kan köpa ? Tack på förhand ! :)

Svar: Här har jag skrivit om en pilbåge som du kan fixa gratis :) http://stardollzerosv.blogg.se/2012/july/gratis-saker-1-2-3.html // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-06 / 21:49:36
Postat av: Emma, _lady_emma_ på sd

Tack ! :D

2012-08-06 / 22:55:39
Postat av: Aira10love

Varför för vi inte saker som kläder

2012-08-07 / 15:51:42
Postat av: Hildismildis

Jag undrar om ni kan skriva lite mer om gratis smink för vill gärna ha det utan att betala. Och jag vill också ha sephora smink som jag sett andra ha och dom svara ej när jag frågar dom. SNÄLLA jag är desperat och behöver smink tack för svar!

Svar: Vi kan inte fixa så att man får gratis smink.. Vi har bara valt att driva en blogg om stardoll och vi jobbar inte för stardoll. Sephora är också den gamla smink affären men som ersattes av Dot. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-08 / 12:38:32
Postat av: Anonym

Varför kommer de inte heta mer Hot Buys? Det är den perfekta och alla är nu vana med det? Allt ändras :( Till och med är affären Stardoll borta?? var e den då?

Svar: För att sakerna inte är några Hot buys? Stardoll har bara tagit några av HB designerna och gjort om dem för att sedan ge ut dem gratis saker. Och stardoll Butiken finns kvar, men har bytt namn till "It Girls". // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2012-08-11 / 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda