WoW - Tyskland

Tyskland har sin tid i rampljuset i Windows of the World butiken! WoW har nämligen fått en ny kollektion, denna gång med Tyskland som 'tema'. 

Varje gång affären kommer ut med en ny kollektion brukar jag bli glad och lite förväntansfull, även om de senaste kollektionerna kanske inte har varit en hit. Men det är nog för att de första som kom var väldigt fina. Så, nu blev jag lika förväntansfull igen. Speciellt efter att jag sett den fina bilden man fick skickat till sig, där ser allt jättefint ut.

Men är jag kom till affären blev jag faktiskt lite besviken, jag trodde att kläderna mer skulle se ut som på bilden. Men det kanske dem gjorde bara att jag inte tittade så noga på bilden? I vilket fall som helst så tycker jag inte att de var så jättefina. Men, nästan alltid så brukar jag hitta vissa godbitar, och denna gång blev det den söta hunden, en grå kavaj och en senapsgul väska.
Så, så dåligt var det inte, det säger jag inte. Men jag tycker att kläderna ibland kan vara lite överdrivna och lite konstiga.

Men, detta är bara mina egna åsikter, som med alla andra inlägg jag skrivit. Vad tycker ni om kollektionen?
Didilina10



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker den var fin,, somrig och lite annorlunda! men det fanns några plagg jag inte tyckte om alls! ///////////////////////// melle_do

2012-04-29 / 12:00:12
Postat av: Emmiz_star

Sådär, faller inte mig i smaken så mycket, men fina färger.

2012-04-29 / 19:06:27
Postat av: Anonym

Jag tyckte det såg super fint ut på bilden, men när man kom till affären blev jag också besviken.

Jag äskar hur dem gör dockorna i mailen, håren och allt.önskar de kom till oss

2012-05-06 / 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda