Veckans stil-ikon - Anne.Sofie

Varifrån får du din inspiration?
- Jag får mycket inspiration ifrån modetidningar och bloggare. Jag älskar att läsa om mode, och tycker verkigen om att se hur andra klär sig i verkligheten.
Vad har du för stil i verkligheten?
- Min stil påminner väldigt mycket om min medoll, för det är just henne jag vill representera. Jag klär mig lite mer vanligare i verkligheten, dock. Ifall ni är intresserade av min stil så kan ni alltid besöka min blogg. moderevisited.dk
Enligt dig, vad är det viktigaste när det handlar om mode?
- Att vara sann emot mig själv. Jag tycker att det är viktigt att vara medveten om andra trender och tendenser, men jag tycker att det är sorgligt att se på när tjejer tyvärr klär sig på sättet tidningar vill att dem ska göra. Det är inte stil, över huvud taget. Jag försöker att få olika trender att passa in i min personliga stil, man kan säga att det blir "uppdatering" fast ändå "mig".
Har du något favoritcitat?
- "Du lever bara en gång". Det är viktigt att komma ihåg att man inte ska ta allting för seriöst, och inte oroa sig för mycket. Njut av livet.
Anne.Sofie, en stor modeikon för mig och för andra. Hon lyckas alltid få till det där lilla extra i sina fantastiska outfits, och och hon är grymt snäll. Därför är hon är värd att uppmärksammas som veckans stil-ikon. Klicka HÄR för att komma till hennes suite och inspireras ännu mer.

Intervju
Varifrån får du din inspiration?
- Jag får mycket inspiration ifrån modetidningar och bloggare. Jag älskar att läsa om mode, och tycker verkigen om att se hur andra klär sig i verkligheten.
Vad har du för stil i verkligheten?
- Min stil påminner väldigt mycket om min medoll, för det är just henne jag vill representera. Jag klär mig lite mer avslappnat i verkligheten, dock. Ifall ni är intresserade av min stil så kan ni alltid besöka min blogg. Klicka här.
Enligt dig, vad är det viktigaste när det handlar om mode?
- Att vara sann emot mig själv. Jag tycker att det är viktigt att vara medveten om andra trender och tendenser, men jag tycker att det är sorgligt att se på när tjejer tyvärr klär sig på sättet tidningar vill att dem ska göra. Det är inte stil, över huvud taget. Jag försöker att få olika trender att passa in i min personliga stil, man kan säga att det blir "uppdatering" fast ändå "mig".
Har du något favoritcitat?
- "Du lever bara en gång". Det är viktigt att komma ihåg att man inte ska ta allting för seriöst, och inte oroa sig för mycket. Njut av livet.
Veckans stil-ikon
Vad tycker ni om Anne.Sofie? Vill ni läsa mer om stil-ikoner?
Kommentera.
Rosanna_97

Kommentarer
Postat av: fellenrose

hej supersnyggt förresten hur gör man såna här fina ikon/affischer ?? ;)

2012-04-28 / 13:16:12
URL: http://fellenrose.bloggplatsen.se
Postat av: solia-00

Hej jag undrar om ni kan fixa en "vecko tävling" där man ska typ svara på en fråga och sen har man chansen att vinna en sak i en utlottning skulle vara grymt kul! Tacksam för svar! :)

2012-04-28 / 18:13:03
Postat av: .avril1

meen gud vad fin jag tycker hon påminner om ashley olsen sjukt snygg iallafall

2012-04-28 / 20:07:27
Postat av: lipstickan

Hej rosanna_97! Jag tyckte det skulle vara kul om det blev en lite udda stil som veckan stil ikon, inte bara mode helatiden! Typ en raver eller emo. Ja det får du bestämma. Bara ett tips!

2012-04-29 / 10:05:18
Postat av: MariemParty

wow

2012-04-29 / 11:30:15
Postat av: Anonym

^håller meeeeeeed

2012-04-29 / 11:38:50
Postat av: melle_do

hon var jätte snygg! jag älskar hennes hår! //////////////////////////////// melle_do

2012-04-29 / 12:03:18
Postat av: Emmiz_star

Jättefin, fortsätt med veckas stilikon

2012-04-29 / 14:56:44
Postat av: ParisHilton193

Hej hej zerosv!!

Skulle ni vilja svara på en fråga?? För att jag undrar när man kan växla sina starcoins till stardollar? Skulle vara superduper-tacksam för svar!♥



//ParisHilton193

2012-04-30 / 09:39:46
Postat av: x-emo-rly-emo-x

Kan nästa veckas stil-ikon vara Anna ?

2012-04-30 / 11:13:23
Postat av: Anonym

OMG!!

Fett snygg klädstil!!

2012-04-30 / 14:59:27
Postat av: stefani_gaga...

Sjukt cool stil :D

2012-04-30 / 18:47:00
Postat av: vilmassssss

WOW så snygg hon är!!!

2012-05-04 / 19:07:06
Postat av: Eda_Seda110

Fett snyggt!

2012-05-05 / 13:25:53
Postat av: SaraTheCatLover

Jättesnygg stil har hon!

Det var jättekul med veckans stil-ikon!

2012-05-07 / 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda