Ny skribent - ...Cleopatra...

Hejsan!
Jag har fått den stora äran att ta plats i StardollZerosv teamet efter en tid som testbloggare. Måste säga att jag verkligen är hedrad!

Jag kommer att skriva noveller här på bloggen och hittills har jag skrivit två stycken som ligger uppe på testbloggen. Kommer dock även publicera dem på den här bloggen så ni som inte läst dem får chansen att ta del av dem. Jag kommer försöka att skriva minst en novell i veckan, detta kan dock variera på grund av hur mycket skolarbete eller liknande jag har. Men ungefär en novell i veckan.

Jag är 16 år gammal och har varit på Stardoll i snart fem år, har haft många fina stunder och fått många fina vänner. Och jag även hunnit med ett par pauser. Jag är otroligt intresserad av att skriva så att få skriva noveller är både bra träning för mitt skrivande och roligt för er att läsa!

Nu vet ni lite om mig, om ni undrar något får ni gärna ställa en liten fråga i en kommentar eller i min gästbok.

//...Cleopatra...

Kommentarer
Postat av: MissHeddan98 (på stardoll)

Har läst din novell, och du är duktig!

När började du skriva?

2012-04-06 / 13:19:58
Postat av: ...Cleopatra...

svar: Tack så jättemycket! Jag började skriva i trean då vi ofta skrev små sagor och har varit intresserad sen dess :)

2012-04-06 / 13:49:40
Postat av: stella-gold

Du... jag kan inte förstå hur bra du skriver, jag läste alla!!! de är jättebra! fortsätt, du borde bli en novellskrivare... vi i min klass håller på med noveller... de är ursvårt!! xD

2012-04-06 / 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda