Ta bort dina smycken enkelt med ny funktion



Bild av Rosanna_97

Woho! Stardoll har återigen på mycket kort tid uppdaterat sköhetssalongen med en ny funktion. Denna gång är det en funktion som gör det möjligt för dig att ta bort alla dina smycken du har på din medoll på bara ett klick, så hamnar dem i förvaringshyllan!

Gissa om jag tycker detta är bra? Ja! Jag brukar vara väldigt lat på Stardoll, så jag orkar inte med allt extra klickande, så just en sån här funktion passar utmärkt till mig och jag är säker på att jag inte är den enda som kommer ha nytta av denna, eller?
Dock brukar jag inte använda så mycket smycken, men ibland gör jag till exempel örhängen av leverfläckar, och då när man ska ta bort dom igen tar det väldigt lång tid...
Vad tycker ni om denna nya funktion?
Didilina10

Kommentarer
Postat av: coola-tildans

Hej jag tycker den nua funkitionen är jätte bra jag upptäckte den idag innan jag kollade på bloggen och tänkte den här knappen har jag aldrig sett förut sen gjick jag till bloggen och kollade om den var ny och det var den :-) Jag gillar den mycket jag tycker bara det är jobbigt att plocka bort en massa grejor på anskiktet tur att knappen kom x3

2012-04-28 / 16:08:26
URL: http://www.mjmade.blogspot.com
Postat av: melle_do

jag håller med! jag har inte heller så mycket smycken men där emot använder jag leverfläckar jag med så nu är det lättare!! //////////////////// melle_do

2012-04-29 / 12:01:50
Postat av: The_Fashionst

Det är jätte bra för att jag är lat också ibland när jag har mycket smycken på :D

Verkligen glad för att de gjorde det här funktionen :D

2012-04-30 / 16:11:48
Postat av: SaraTheCatLover

Grym funktion!

2012-05-07 / 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda