Sunny Bunny Klöz... nu i Evil Panda?



Jag skulle köpa en sak i Evil Panda affären i Starplaza nyss, men sen så såg jag lite kläder som jag kände igen. Det var kläderna från Sunny Bunny Klöz! Men Stardoll tog bort Sunny Bunny Klöz affären för inte så jättelängesen. Vad är då meningen med att lägga de kläderna i en annan affär? 

Jag är nog ganska sent ute med detta, jag antar att kläderna flyttades över till Evil Panda direkt när Sunny Bunny försvann. Så, det räknas nog inte som en miss, eftersom det har varit kvar så länge. 

Men min teori är nog att man bara kan ha ett visst antal affärer i Starplaza, och Stardoll hade väl någon ny affär på gång. Så de tog bort själva affären Sunny Bunny Klöz, men förde över kläderna till Evil Panda. Anledningen till att dom överhuvudtaget hade kvar kläderna var väl att det var många som köpte dom antar jag.

Men om jag ska vara helt ärlig så ser jag inte att folk skulle vilja köpa dom kläderna, enligt mig är dom inte fina, så då undrar jag varför Stardoll ens behöll kläderna i en annan affär? Istället för att bara göra sig av med dom.
Didilina10

Kommentarer
Postat av: stella-gold

ojj, det var konstigt, jag märkte ingenting alls!

2012-04-06 / 11:00:05
Postat av: Jihuuu

Jag tycker ni borde fortsatt på testbloggen ett litet tag till, Nån av er skriver inte upp till iallafall mina förväntningar..Didilina, Du bör välja bättre övertexter, och läsa igenom inlägget innan du lägger upp det. Texten är inte speciellt professionell. Jag skriver det här endast för att ge dig lite tips, inte till försök att trycka ner.

2012-04-06 / 11:34:10
Postat av: Didilina10

Jihuuu: Tack för din åsikt :) Vad menar du med bättre övertexter? Ett exempel på en bättre övertext? Och vad är det som inte är professionellt?



Precis som du vill jag inte verka arg, undrar bara så att jag kan göra mina inlägg bättre!

2012-04-06 / 11:39:11
Postat av: Monaa9889

Jihuuu: käften

2012-04-06 / 11:49:32
Postat av: Jihuuu

Nejnej skit samma. Jag läste en gång till, och 'my mistake'. Det är skitbra :)

och haha, bättre övertexter? NEJNEJNEJ. förlåt. :)

2012-04-06 / 21:14:31
Postat av: jenny....penny

Kolla i ''Velvet Orchid'' Där finns det massor av kläder från en annan affär som fanns förut (Kommer inte ihåg vad den heter) Plus att dom har mycket högre pris än förut.

2012-04-07 / 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda