Popshop 70's



Popshop, som är min personliga favorit inredningsaffär, har nu kommit ut med en ny kollektion. Denna kollektions 'tema' är 70-talet. Väldigt myckt retro, brunt, oranget och gult är vad man ser.

Jag tycker nog att de andra kollektionerna har varit aningen bättre än just denna, kanske för att jag inte är ett stort fan av just 70-talets möbler. Däremot så tycker jag att det finns vissa saker som kan vara coolt att ha i sin suite, så som en skrivmaskin, gamla modemagasin, böcker och såna småsaker. Men de 'stora' möblerna tycker jag inte var så fina, inte alls min stil faktiskt, riktigt vidriga.

Så från mig får den nya kollektionen betyget 2/5 för att de flesta möbler var en stor diss. Men de små saker som fanns var riktigt fina! Vad tycker ni om den nya kollektionen?

Didilina10

 


Kommentarer
Postat av: Lady.Eilonwy

Jag har inte hunnit spana in den nya kollektionen än och jag är inte heller ett direkt fan av 70-talet men ja får se när jag spanar in den :-)

2012-04-20 / 16:23:06
Postat av: Hotornot98

Tycker om denna kolletion, men vissa saker kunde vart bättre..

2012-04-21 / 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda