Nya kläder i Decades


Nya kläder har kommit till affären Decades. Verkligen på tiden! Det var ju åratal sen som det kom nåt nytt där känns det som. Och om jag inte är helt ute och cyklar så är det hela 9 nya sidor! En riktig uppgradering verkligen!

Decades har aldrig varit riktigt min favoritaffär. Jag tycker att kläderna är alldeles för tantiga för mig, däremot så finns det vissa plagg jag gillar. Men, men. Nu ska vi prata om alla de nya kläderna!
Min första reaktion var: "En flopp! Igen..." På grund av de lite udda plaggen och mönstrena. Men när jag tittade lite mer och närmare, så hittade jag faktiskt en del plagg som jag definitivt skulle kunna köpa.

Det var totalt 10 plagg som jag skulle kunna tänka mig att köpa, vilket är bättre än vanligt då jag oftast bara gillar 2-3 plagg. Så, det var bra. Dock så var det ju väldigt många nya sidor också. Sen resten av plaggen gillade jag inte, så då blir ju helheten inte så bra.

Och som vanligt då så var väl priserna inte helt okej, men antar att alla kläder kommer ligga på 10-20 stardollars nu.
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Bunny

De 5 första sidorna är nya.

2012-04-11 / 16:50:27
Postat av: Filiza

Bara så du vet så kom det kläder för ett tag sen också , alltså inte dom gamla. :)

2012-04-11 / 18:47:18
Postat av: anne5433

Det viktiga med Decades kläderna är att det går att kombinera med 'fina saker'!

På det sättet får man det lite elegant och hipp't

Men om du tex:Bara tar Decades kläder (en hel outfit i afären) ser man antagligen tråkig ut!( Enligt mig)

Men jag är ju inte en (modepolis) direkt men det här var iaf min åsikt!

2012-04-11 / 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda